Με εντυπωσιακούς ρυθμούς αυξάνεται η δημοφιλία των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης (social networking) στη χώρα μας, ακολουθώντας μια παγκόσμια τάση που θέλει τους χρήστες του Διαδικτύου να υποκύπτουν μαζικά στις σειρήνες των εν λόγω σάιτ...
Σύμφωνα με πανελλήνια έρευνα της Focus Bari για την εξέλιξη των social media, το 36% των Ελλήνων (μέτρηση Δεκεμβρίου 2010), δηλαδή περίπου ένας στους τρεις, χρησιμοποιεί τα σάιτ κοινωνικής δικτύωσης για να ικανοποιήσει διαφορετικές ανάγκες, μεταξύ των οποίων η επικοινωνία και η απόκτηση νέων φίλων, η έκφραση, η ψυχαγωγία, η απόδραση από την καθημερινότητα, η εκτόνωση και φυσικά το φλερτ.
FACEBOOK
Αντρες έως 24 ετών φανατικοί χρήστες
Για ακόμη μία φορά οι πιο φανατικοί χρήστες του Facebook είναι οι άντρες (36% μέση μηνιαία διείσδυση) και ακολουθούν οι γυναίκες (31% μέση μηνιαία διείσδυση). Η ηλικιακή ομάδα 13-24 ετών αναδεικνύεται με διαφορά πρωταθλήτρια στην ενασχόληση με το Facebook: μέση ημερήσια διείσδυση 49%, μέση εβδομαδιαία διείσδυση 66% και μέση μηνιαία διείσδυση 72%.
Αντιθέτως, στις ηλικίες 25-44 ετών, η μέση μηνιαία διείσδυση δεν ξεπερνά το 38%.
Κάτι που σημαίνει ότι η συντριπτική πλειονότητα των νέων 13-24 ετών έχει αναδείξει το συγκεκριμένο σάιτ σε κομμάτι της καθημερινότητάς του και σε έναν τρόπο επικοινωνίας που πολλές φορές αποδεικνύεται εθιστικός και επικίνδυνος (βλέπε ψεύτικα προφίλ), εγείροντας σοβαρά ερωτηματικά για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, τις επιπτώσεις στην πνευματική και ψυχική υγεία των νέων και τους τρόπους ασφαλούς περιήγησης ιδιαίτερα των ανηλίκων που ως πιο ευάλωτοι πέφτουν συχνά θύματα επιτηδείων.
Σάββατο 12 Μαρτίου 2011
Οι Ελληνες δικτυώνονται με... μανία στο Ιντερνετ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου