Σάββατο 5 Μαρτίου 2011

Πηνελόπη Αναστασοπούλου: "Μου λείπει να κάνω οικογένεια και παιδιά"


Η Πηνελόπη Αναστασοπούλου μίλησε στο περιοδικό «Λοιπόν» για τη ζωή της, τo όνειρό της να κάνει τη δική της οικογένεια αλλά και την καριέρα της.

Όταν στο παρελθόν η γνωστή ηθοποιός είχε κάνει μία γυμνή φωτογράφιση είχε ακουστεί πως είχε την παρότρυνση του πατέρα της γι' αυτή της την κίνηση...



Η ίδια τώρα εξηγεί τι πραγματικά συνέβη: «Ο μπαμπάς μου δεν έχει μιλήσει ποτέ για μένα. Είχε γίνει το εξής απαίσιο: Με τον μπαμπά μου έχω μία ιδιαίτερη σχέση. Ρωτάω πάντα τη γνώμη του για ό,τι κι αν κάνω. Όταν έγινε η φωτογράφιση που μας προέκυψε γυμνή, "δέσαμε" ωραία με τη φωτογράφο, ένιωσα άνετα και έγινε. Του τηλεφώνησα και του είπα: “Έγινε αυτό, άμα θες, την ακυρώνω κιόλας”. Μου είπε: “Όχι παιδί μου, δεν έχω κανένα πρόβλημα”. Μετά άκουσα ότι είπα “ο πατέρας μου μου είπε να κάνω γυμνή φωτογράφιση”! Εκεί πήρα τηλέφωνο και έγινε σύστριγκλο, όπως καταλαβαίνεις».

Μετά το θέατρο και την τηλεόραση, τώρα έχει αρχίσει τις ζωντανές εμφανίσεις και τραγουδώντας μαζί με την μπάντα Mamacita Οn fire. Κατά συνέπεια δουλεύει αρκετές ώρες τη μέρα: «Δεκαεφτά ώρες δουλεύω στο τσακίρ κέφι. Είναι η ζωή μου, δεν τη διαχωρίζω από τη δουλειά μου. Φυσική συνέχεια. Ξεκινάω το πρωί για να κάνω όλα αυτά που χρειάζεται για τη δουλειά».

Μίλησε επίσης και για την επιθυμία της να δημιουργήσει οικογένεια και παιδιά: «Θέλω να παντρευτώ με την κανονική έννοια του όρου, με τη σύνδεση. Να συνδεθώ με έναν άνθρωπο για πάντα, να βάλω τον εαυτό μου σε διαδικασία να είμαι πιστή και να είναι ο σύντροφός μου η οικογένειά μου. Δεν με ενδιαφέρει το πανηγύρι», ενώ συμπλήρωσε ότι λείπει ένα παιδί από τη ζωή της: «Αυτό που μου λείπει είναι ότι θα ήθελα να έχω ήδη οικογένεια και παιδιά. Δεν είμαι μικρή, 34 χρονών είμαι, πότε θα κάνω; (…) Δουλεύω πάρα πολύ γιατί δεν έχω παιδιά, αν είχα θα δούλευα λιγότερο. Θα κάνω παιδιά και θα τα μεγαλώσω εγώ, όχι κάποιος άλλος. Δεν έχει νόημα το παιδί να μεγαλώσει με την νταντά ή τη γιαγιά του».

Δεν υπάρχουν σχόλια: