Κυριακή 6 Μαρτίου 2011

Κάτια Ζυγούλη: "Με όσα γράφουν θα έπρεπε να έχω τώρα 5-6 παιδιά"


Η Κάτια Ζυγούλη μίλησε στην κάμερα του Star για την ομορφιά, τη σχέση της με τον Σάκη Ρουβά αλλά και το ενδεχόμενο να κάνει πλαστική επέμβαση.

Πολλά δημοσιεύματα αναφέρουν για μια ακόμη φορά ότι η σύζυγος του Σάκη Ρουβά είναι έγκυος και περιμένει το δεύτερο παιδί του ζευγαριού, κάτι που η ίδια διέψευσε κατηγορηματικά:...



"Με όσα γράφουν θα έπρεπε να έχω τώρα 5-6 παιδιά - όχι δεν είμαι έγκυος".

Επίσης, το γνωστό μοντέλο μίλησε για την ομορφιά λέγοντας: "Η ομορφιά είναι ένα θείο δώρο και μαζί ένας εφιάλτης. Μέσα από τη δουλειά μου έμαθα ότι ομορφιά είναι η θετική ενέργεια και το μεγάλο χαμόγελο", ενώ για το αν θα έκανε πλαστική επέμβαση απάντησε: "Αν θα έκανα μπότοξ; Δεν είμαι αρνητική αλλά κάτι με κρατάει και δεν έχω κάνει ακόμα".

Τέλος, μίλησε και για τη φημολογούμενη κόντρα της Άννας Βίσσης και του Σάκη Ρουβά: "Δεν έχω ιδέα για τι πράγμα μιλάτε, να ρωτήσετε τους ίδιους".

Δεν υπάρχουν σχόλια: