Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

Ορφέας Παπαδόπουλος: "Από πολύ μικρός απογοητεύομαι"


Ο πρωταγωνιστής της «Ζωής της Άλλης», Ορφέας Παπαδόπουλος, βρέθηκε στην παρέα της Φαίης Σκορδά και του Γιώργου Λιάγκα και μίλησε για τα ταλέντα που έχει, τον έρωτα στη ζωή του αλλά και το διαζύγιο των γονιών του.

"Στο Γυμνάσιο ήμουν χείριστος μαθητής — ευτυχώς πήγα σε τεχνικό Λύκειο, επειδή ζωγράφιζα και πήρα κατεύθυνση “γραφίστα”.

"Μόλις τελείωσα το Λύκειο, αποφάσισα πως θέλω να γίνω ηθοποιός", είπε ο Ορφέας Παπαδόπουλος για το ξεκίνημά του ενώ αποκάλυψε και άλλα ταλέντα του, όπως η ζωγραφική και το τραγούδι:..



"Τραγουδάω και σ’ ένα συγκρότημα με το οποίο παίζουμε electro rock. Μ’ αρέσει πολύ το τραγούδι. Θα ήθελα πάρα πολύ να κάνω μία έκθεση με τα έργα μου αλλά πολύ περισσότερο θα χρειαζόμουν χρόνο για να φτιάξω μία σειρά από έργα όπως τα θέλω εγώ".

Ο Ορφέας μίλησε για τον έρωτα στη ζωή του: "Από πολύ μικρός απογοητεύομαι — από τα 10 μου. Δεν ερωτεύομαι εύκολα αλλά όταν ερωτευτώ, ερωτεύομαι! Δεν μπορώ να ξεχωρίσω τον έρωτα από την καψούρα, αλλά έχω νιώσει έντονα γύρω στις τέσσερις φορές. Έχω κάνει ακραία πράγματα για τον έρωτα", ενώ παραδέχθηκε πως έχει σχέση: "Είμαι σε σχέση αρκετό καιρό αλλά έχει αρκετά διαλείμματα".

Αναφέρθηκε όμως και στο χαρακτήρα του: «Είμαι ευαίσθητος αλλά δεν θέλω να το δείχνω. Υπάρχουν φορές που νιώθω αποστασιοποιημένος από πράγματα αλλά υπάρχουν και άλλες που βουτάω στα βαθιά» και τόνισε πως αν και μικρός σε ηλικία δεν έχει «καβαλήσει» καλάμι: "Θέλω να πιστεύω πως δεν την έχω ψωνίσει".

Μίλησε όμως και για το διαζύγιο των γονιών του λέγοντας πως αν και ήταν μικρός θυμάται πράγματα: "Είναι πολύ λεπτή η ισορροπία του “συγχωρώ/δεν συγχωρώ”. Ακούω ακόμα. Υπάρχουν πράγματα που δεν έχω συγχωρήσει. Είναι πολύ θετικό ότι υπάρχει πολλή αγάπη. Είναι μεγάλο λάθος να βλέπεις τους γονείς σου ως “αλάνθαστους” — μεγαλώνοντας καταλαβαίνω πως είναι άνθρωποι και επιλέγουν".

Δεν υπάρχουν σχόλια: