Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

Μισέλ-Αλιό Μαρί: Παραιτήθηκε η Γαλλίδα υπουργός Εξωτερικών


Μερικές ημέρες διακοπών στην Τυνησία – με κρατικά έξοδα – οδήγησαν στην παραίτηση της. Η υπουργός Εξωτερικών της Γαλλίας Μισέλ – Αλιό Μαρί ανακοίνωσε την Κυριακή (27/2) ότι εγκαταλείπει το αξίωμα, μετά από την κατακραυγή από τα ΜΜΕ και τους γάλλους πολίτες.

Η Αλιό Μαρί απέστειλε επιστολή στον Γάλλο πρόεδρο Νικολά Σαρκοζί , όπου ζητά να γίνει δεκτή η παραίτηση της...



"Αν και έχω το αίσθημα ότι δεν διέπραξα καμία παράλειψη, αποφάσισα... να εγκαταλείψω τη θέση της υπουργού Εξωτερικών και Ευρωπαϊκών Υποθέσεων. Σας ζητώ να δεχθείτε την παραίτησή μου ", γράφει η γαλλίδα υπουργός.

"Εδώ και δεκαπέντε ημέρες, η οικογένειά μου έχει υποστεί εκ μέρους ορισμένων ΜΜΕ πραγματική παρενόχληση στην ιδιωτική της ζωή" και "δεν μπορώ να δεχθώ πως ορισμένοι χρησιμοποιούν αυτή τη σκευωρία για να προσπαθήσουν να γίνει πιστευτή μια αδυναμία της διεθνούς πολιτικής της Γαλλίας", προσθέτει.

"Έχω μια πολύ υψηλή ιδέα της πολιτικής στην υπηρεσία της Γαλλίας ώστε να δεχθώ να χρησιμοποιηθώ ως πρόσχημα για μία τέτοια επιχείρηση" και "έχω μεγάλη πίστη και φιλία προς το πρόσωπό σας για να δεχθώ ότι η διεθνής δράση σας μπορεί, με οποιονδήποτε τρόπο, να δοκιμασθεί", καταλήγει η Μισέλ Αλιό Μαρί.

Δεν υπάρχουν σχόλια: