Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

Νίκος Οικονομόπουλος: "Μιλάω με τον Θεό"


ΜΕ ΤΟ ΓΙΑΤΡΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΙΛΑΣ, Ε..;

"Το ότι δεν έχω σχέση, έχει να κάνει με το τι προτεραιότητες έχω. Τώρα στο μυαλό μου πρώτα έχω την καριέρα μου. Είναι έτσι τα πράγματα που έχουμε μπει σε μία διαδικασία οι νέοι άνθρωποι να κοιτάμε τη δουλειά μας και όχι τα προσωπικά μας" είπε ο Νίκος Οικονομόπουλος στη εκπομπή της Μαρίας Σταματέρη...



και συμπλήρωσε: "Ένας από τους λόγους που δεν έχω σχέση είναι ότι δεν θεωρώ πως θα είμαι εντάξει. Είμαι πολύ κυκλοθυμικός. Μπορεί την μία στιγμή να είμαι χαρούμενος και την επόμενη στιγμή πολύ νευρικός!". Ο γνωστός τραγουδιστής δεν αρνήθηκε όμως να αποκαλύψει πως δεν θεωρεί λάθος να κάνει η γυναίκα το πρώτο βήμα: "Κάνω εγώ το πρώτο βήμα, περιμένω όμως να κάνει και εκείνη αλλά αν δεν το κάνει θα το κάνω εγώ. Δεν είμαι από εκείνους που δεν θέλουν η γυναίκα να παίρνει πρωτοβουλίες".

Ο Νίκος αποκάλυψε όμως πως εργάζεται από πολύ μικρή ηλικία: "Ξεκίνησα να δουλεύω από τα 13 μου για βιοποριστικούς λόγους. Ήθελα να βοηθήσω την οικογένειά μου αλλά και για να έχω το χαρτζιλίκι μου. Τα πρωινά δούλευα στο ψαράδικο που είχαν οι γονείς μου και το απόγευμα delivery" και εξήγησε το πως δήλωσε συμμετοχή στο Dream Show:

"Φίλοι και άτομα της οικογένειάς μου μού έλεγαν να δώσω ένα demo σε κάποια εταιρία, ή να πάω σε κάποιο talent show. Εγώ έλεγα όχι αλλά ένα μεσημέρι κοιμόμουν και έβλεπα ένα όνειρο πως είχα πάει σε κάποιο talent show και μόλις ξύπνησα είδα διαφήμιση του Dream Show. Δεν ξέρω πως έγινε αυτό αλλά πήρα το κινητό και δήλωσα συμμετοχή".

"Πιστεύω στον Θεό, μιλάω με τον Θεό. Μπορεί να ακούγεται παράλογο αλλά έτσι αισθάνομαι. Οι εικόνες που έχω στο καμαρίνι δεν είναι ντεκόρ" είπε ο Νίκος Οικονομόπουλος και συνέχισε να μιλάει για τις στιγμές κατάθλιψης που περνάει: "Δεν είμαι ούτε ο πρώτος ούτε ο τελευταίος που χωρισαν οι γονείς μου. Πέρασα άσχημες στιγμές σαν παιδί αλλά δεν είμαι μόνος! Ο περισσότερος κόσμος έχει κατάθλιψη. Και εγώ έχω στιγμές κατάθλιψης αλλά αυτό έχει να κάνει με την κυκλοθυμία μου. Ίσως ευθύνη έχει το ότι τα έχουμε όλα. Το πιο σημαντικό είναι να έχεις υγεία, κάτι να φας και μία στέγη".

Τόνισε όμως πως δεν έχει νιώσει ποτέ έπαρση: "Δεν πιστεύω ότι την «ψώνισα» ποτέ! Είμαι από τους λίγους ανθρώπους που δεν ψωνίστηκα καθόλου και είμαι πολύ πιο ταπεινός από ότι ήμουν πριν. Ξέρω την πρόθεση κάποιων ανθρώπων οι οποίοι με βλέπουν σαν τον «Οικονομόπουλο» και όχι σαν έναν απλό άνθρωπο όπως είμαστε όλοι".

Δεν υπάρχουν σχόλια: