Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011

Σίσσυ Χρηστίδου: "Με τον Αρναούτογλου δεν γίναμε ποτέ φίλοι"


Η Σίσσυ Χρηστίδου μίλησε στη «Real Life» για τα κιλά της που υπήρξαν στόχος αρνητικών σχολίων, για την πρωινή εκπομπή του Σαββατοκύριακου στον Alpha αλλά και για τον Γρηγόρη Αρναούτογλου και τη Ράνια Θρασκιά. Θα ξανασυνεργαζόταν μαζί τους;...



Για τα κιλά της: «Δεν με πίκραναν τα σχόλια σε γενικές γραμμές. Ήταν πάντα οι περισσότεροι πολύ ευγενικοί. Καταλαβαίνω ότι ο καθένας κάνει τη δουλειά του. Τα κιλά μου ήθελα να τα χάσω σιγά σιγά χωρίς δοκιμασίες. Το σώμα μου το αγαπάω, μου χάρισε το γιο μου. Το θέμα με θυμώνει στο επίπεδο του μηνύματος που περνάει σ' ένα κοριτσάκι που τα διαβάζει και σκέφτεται: “α, πρέπει να φτάσω στην ανορεξία για να 'μαι στα πρότυπα”. Είναι τραγικό!».

Για το «Μες στην Καλή Χαρά»: «Αγαπάμε πολύ την εκπομπή και την ομάδα, γιατί είναι εκπομπή που τη στήνουν οι αρχισυντάκτες κι έρχεται πολύ καλά δομημένη. Κι είναι καλύτερο αυτό, κατά τη γνώμη μου. Εμείς προσπαθούμε να βοηθάμε με ιδέες, με προτάσεις. Θα θέλαμε πάρα πολύ να συνεχιστεί για τέταρτη σεζόν. Το Σαββατοκύριακο άλλωστε αφήνει περιθώριο να λειτουργούμε όπως θέλουμε. Ζωντανά πάντα, αλλά με πολύ πιο χαλαρούς ρυθμούς. Καμία σχέση με το πρωινό που κάναμε στο Mega».

Θα συνεργαζόταν ξανά με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου και τη Ράνια Θρασκιά;

«Με τον Γρηγόρη δεν γίναμε ποτέ φίλοι. Δεν θα του έλεγα ποτέ τα προβλήματά μου. Συνεργάτες ήμασταν με μια άψογη συνεργασία. Μου στάθηκε πολύ και το λέω! Η Ράνια ήταν φίλη μου. Απομακρυνθήκαμε… θα ήταν όμως μεγάλη χαρά να ξαναβρεθώ μαζί τους. Δεν θα ήταν λόγος να αποφύγω μια δουλειά αλλά λόγος να τη δεχτώ».

Αν είχε πρόταση να κάνει πρωινό με βασική πρωταγωνίστρια την ίδια θα το έκανε;

«Θα φανεί αντιεπαγγελματικό αλλά είναι ανταγωνιστική ζώνη, έχει μεγάλη πίεση. Κι εγώ δεν λειτουργώ καλά υπό πίεση. Τα τελευταία χρόνια, μάλιστα, η πρωινή ζώνη μπήκε στην αρένα. Κάτι που θα περίμενε κανείς να γίνεται μόνο για τη βραδινή ζώνη — και λόγω τηλεθέασης και λόγω οικονομικών. Ίσως γίνεται γιατί φιλοξενεί ονόματα πρώτης γραμμής. Εμένα θα με φόβιζε».

Θέλει γρήγορα κι άλλα παιδιά;

«Βεβαίως. Μακάρι να θέλει κι ο Θεός».

Δεν υπάρχουν σχόλια: