Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011

Απέσυρε τη μήνυση των 200.000 ευρώ η Apple SystemGraph


ΤΙ ΔΗΛΩΝΕΙ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ-ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΣ;

Ύστερα από τις τεράστιες διαστάσεις που έλαβε τόσο σε Ελλάδα όσο και σε εξωτερικό, το θέμα με την αγωγή ύψους 200.00 ευρώ της Apple SystemGraph σε βάρος πελάτη της (δείτε εδώ), επειδή "τόλμησε" να δημοσιοποιήσει τα παράπονά του, η εταιρία μετά την "γκάφα" της ανακοίνωσε ότι αποσύρει τη μήνυση την οποία είχε υποβάλει σε βάρος του πελάτη της....



Συγκεκριμένα η εταιρεία ανακοίνωσε:

"Στην System Graph Technologies, δραστηριοποιούμαστε στο χώρο της Apple για περισσότερο από μία δεκαετία. Έχουμε οικοδομήσει σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας υποστηρίζοντας τις ανάγκες τους με τη μεγαλύτερη δυνατή συνέπεια.

Στην υπόθεση με τον κ. Παπαδημητριάδη, η διαφωνία μας είχε επακόλουθο μια σειρά γεγονότων, τα οποία έπληξαν τόσο το ήθος όσο και την αξιοπιστία των ανθρώπων μας, και μας οδήγησε στην κατάθεση της αγωγής. Η κίνηση αυτή έγινε με μοναδικό κριτήριο την προάσπιση του ονομάτός μας και τίποτε άλλο. Δεν ήταν στις προθέσεις μας να αντιπαρατεθούμε με τα αδιαπραγμάτευτα δικαιώματα του καταναλωτή καθώς και την ελευθερία του να εκφράζει την άποψή του και να κάνει κριτική.

Aντιλαμβανόμενοι ότι στην προσπάθειά μας να προασπίσουμε το όνομά μας οδηγηθήκαμε σε μια αντίδραση υπερβολική και άστοχη, και δεχόμενοι πως τελικά πρόθεση του κ. Παπαδημητριάδη δεν ήταν να θίξει την φήμη και την αξιοπιστία μας, αποσύρουμε την σχετική αγωγή.

Ευχαριστούμε τους φίλους και πελάτες μας που μας στηρίζουν σε όλη την πορεία μας. Η υπόθεση αυτή αποτέλεσε για εμάς το κίνητρο για αυτοκριτική. Δεσμευόμαστε στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα να δημιουργήσουμε ένα υγιές πλαίσιο διαλόγου με τους καταναλωτές, συμμετέχοντας ενεργά στην ψηφιακή κοινότητα και τα social media."

Ο κατηγορούμενος και πελάτης της εν λόγω εταιρίας, κ.Δημήτρης Παπαδημητριάδης ανακοίνωσε από τη μεριά του ότι θα ζητήσει τα νόμιμα και τίποτε παραπάνω.
Συγκεκριμένα δήλωσε:

"Πληροφορήθηκα με ικανοποίηση την απόσυρση της αγωγής σε βάρος μου.
Η απόσυρση της αγωγής ήταν αυτονόητη, όσο αυτονόητη είναι και η αντικατάσταση του ηλεκτρονικού υπολογιστή μου.

Η περίοδος υπό την απειλή αυτής της αγωγής ήταν μια περίοδος ψυχικής φθοράς και ιδιαίτερης συναισθηματικής φόρτισης για εμένα, την οικογένειά μου και το περιβάλλον μου. Αυτή η φθορά δεν αποκαθίσταται και δύσκολα περιγράφεται στον γραπτό λόγο.

Στη διάρκειά της όμως βρήκα ανακούφιση στην ειλικρινή και συγκινητική συμπαράσταση πολλών ανθρώπων σε όλο το μήκος και το πλάτος του Διαδικτύου. Νιώθω βαθύτατη ευγνωμοσύνη απέναντί τους.

Ωστόσο, από την ενασχόληση των μέσων με αυτή την αγωγή, έστω και με θετικό τρόπο, νιώθω ότι έχω εκτεθεί επώνυμα στον ίδιο βαθμό με την εταιρεία.
Οφείλω εδώ να σημειώσω ότι δεν συμμερίζομαι υβριστικές επιθέσεις σε βάρος των εταιρειών, όπως επίσης δεν κατανοώ τις αντικαταναλωτικές πρακτικές τους.

Την Τρίτη 18.1.2011 στο Συνήγορο του Καταναλωτή θα έχω την ευκαιρία να διεκδικήσω τα καταναλωτικά μου δικαιώματα προς τις εταιρείες Systemgraph, iSquare και Public World. Αυτή η εξωδικαστική, δωρεάν και προβλεπόμενη από τη Δημοκρατία μας διαδικασία ήταν εκείνη που επέλεξα να ακολουθήσω από την πρώτη στιγμή. Περιμένω από την άλλη πλευρά μια ολοκληρωμένη πρόταση προκειμένου να επιλυθεί οριστικά η υπόθεση με την αντικατάσταση του μηχανήματός μου, καθώς και με την καταβολή των εξόδων στα οποία υποχρεώθηκα για την προετοιμασία της νομικής άμυνάς μου για την ”άστοχη”, όπως παραδέχθηκαν αυτή ενέργεια.

Θεωρώ ότι για εμένα αυτή και μόνο θα είναι η ουσία της επίλυσης της διαφοράς μας, η οποία σχετίζεται με μια πραγματική, μετρήσιμη και συγκεκριμένη κατάσταση: έναν ελαττωματικό υπολογιστή και την νομική υπεράσπιση της αξιοπρέπειάς μου.

Με τιμή,
Δημήτρης Παπαδημητριάδης"

Υ.Γ. Όλα αυτά, για κάποιους που νομίζουν ότι το Ίντερνετ στην Ελλάδα είναι ακόμη αδύναμο...

Δεν υπάρχουν σχόλια: