Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2010

Καταγγελία για το blog tro-ma-ktiko


ΤΟ "ΕΛΕΥΘΕΡΟ" BLOG ΦΙΜΩΝΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

"Kαλα ουτε εσεις οι ιδιοι δε πρεπει να το πιστευετε αυτο"


"Το μοναδικό ανεξάρτητο μέσο στην Ελλάδα, για τους Έλληνες όλου του κόσμου...!
Το "tromaktiko" μετρά 120+ μέρες ανελλιπώς, χωρίς κανένα διάλειμμα, χωρίς κανένα "κενό". ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ και βγάζει στον "αέρα" την φωνή σου...





Ότι έχεις να καταγγείλεις, στείλτο στο email : tromaktikos@gmail.com
Οι συντάκτες μας, θα το ερευνήσουν, θα το "ψάξουν", θα το αναρτήσουν...Είμαστε η φωνή σου και είμαστε 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα ΕΔΩ, για να γνωστοποιήσουμε το ΠΡΟΒΛΗΜΑ σου, για να δυναμώσουμε την φωνή σου..."

...........................................................................

επιλεκτικα οι αναρτησεις και μετα μας λενε
εκφραστειτε ελευθερα το τρομακτικο ειναι η φωνη σου...

η φωνη μου ειναι αλλα περναει απο τον ελεγχο το δικο σου κυριε τρομακτικε
και οτι αποφασισεις εσυ θα γινει...

και το ανεβαζω εδω γιατι εσεις δε προκειται να το δημοσιευσετε με τιποτα οπως
και πολλα αλλα...

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

και γιατί συνεχίζεις ρε βλάκα ναασχολείσαι με το μπλογκ του κώλου;
γιατί;

Ανώνυμος είπε...

συνεχιζω να στελνω θεματα για να εχω μια εικονα φιλε μου για το ποσο αυτο το μπλογκ ειναι η φωνη μου...
τελικα λεω οτι ειναι η φωνη μου αλλα ενα χερι μπαινει στο στομα του τις περισσοτερες φορες και δεν ακουγομαι....

Ανώνυμος είπε...

Δεν είναι η φωνή σου γιατί ΠΑΤΗΣΕ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΠΤΩΜΑ ΤΟΥ ΓΚΙΟΛΙΑ, για να μαζέψει κλικς. Χέστηκαν για τη φωνή σου φίλε μου, η διαφήμιση και το μπαγιόκο να πέφτει...

ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΡΕΕΕΕ....

Ανώνυμος είπε...

1 απο τα 10 θεματα που εχω στειλει παντως το ανεβασε.....
Τα υπολοιπα μαλλον τους ενοχλουσαν