Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010

Ελένη Φουρέιρα: "Πληγώθηκα πάρα πολύ"


ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Η Ελένη Φουρέιρα βρέθηκε στο πλευρό του Πέτρου Κωστόπουλου στην τελυεταία εκπομπή για το 2010 και ξεκαθάρισε τα πράγματα για την καταγωγή της, τη σχέση της με τον Κωνσταντίνο Γαλανό αλλά και την επαφή με το γυναικείο κοινό...



"Το επίθετο μου προέρχεται από το Μεξικό. Δεν είπα ότι είμαι Μεξικάνα εγώ, ο πατέρας μου έχει τέτοιες ρίζες" εξήγησε η Ελένη για την καταγωγή της επειδή εδώ και καιρό ακούγονται αρκετά σενάρια.

"Όταν ήμουν στο συγκρότημα, οι γυναίκες με κοιτούσαν περίεργα. Τώρα που είμαι μόνη οι γυναίκες με κοιτάνε περισσότερο από τους άνδρες και έρχονται στο καμαρίνι και μου λένε πως θέλουν αυτόγραφο για τους άνδρες τους. Εγώ δεν θα το έκανα αυτό για τον φίλο μου" είπε η νεαρή η σέξι τραγουδίστρια και ο Πέτρος Κωστόπουλο άδραξε την ευκαιρία να τη ρωτήσει για τα προσωπικά της.

Η ίδια δεν προσπάθησε να αποφύγει την ερώτηση και με ειλικρίνια σχολίασε: "Δεν έχω αγόρι. Με τον Κωνσταντίνο πλέον είμαστε πολύ καλοί φίλοι. Είναι καλό να κρατάς φιλικές σχέσεις με έναν άνθρωπο, ειδικά όταν έχεις νιώσει έντονα συναισθήματα" και αμέσως συμπλήρωσε: "Πληγώθηκα πάρα πολύ. Τώρα είμαι μόνη μου. Είναι πιο σωστό όταν ξεκινάς να κάνεις κάτι να είσαι αφοσιωμένος σε αυτό που κάνεις. Και αν έχεις σχέση κάτι θα αφήσεις πίσω".



Δεν υπάρχουν σχόλια: