Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2010

Ανδρεανή Τσάφου: “Τα οπίσθια και τα ατέλειωτα πόδια μου τρελαίνουν τους άντρες”


Όντως σπουδάζεις νοσηλεύτρια;

«Δυσκολεύονται να το πιστέψουν οι περισσότεροι, αλλά ναι, σπουδάζω νοσηλευτική, και μάλιστα φέτος ολοκλήρωσα την πρακτική μου. Πήρα τίτλο στο διαγωνισμό και τώρα το πτυχίο στη σχολή».

Το ξέρεις ότι η νοσοκόμα είναι μία από τις κορυφαίες αντρικές φαντασιώσεις.
Πόσο μάλλον όταν είναι και Playgirl... (ακατάλληλο)



«Το ξέρω, το ξέρω... Εδώ εγώ, όταν φοράω αυτή τη στολή, φαντασιώνομαι τρελά! Βέβαια, θα προτιμούσα να σχεδιαστούν πιο sexy και κομψές στολές. Μήπως να κάνουμε μια πρόταση στον κ. Πάνο Ζήνα, που μας έντυσε sexy και κομψά στα Playmate της Χρονιάς;».

Πώς ήταν η εμπειρία σου από τα Playmate 2010;

«Είμαι χαρούμενη που συμμετείχα σε ένα διαγωνισμό που θεωρείται sexy και δίνει δυνατότητες και ευκαιρίες στο χώρο του μόντελινγκ. Περιμένω να αξιοποιήσω τον τίτλο όσο πιο καλά γίνεται και να μου δοθούν ευκαιρίες στο χώρο του μόντελινγκ και –γιατί όχι;– της τηλεόρασης. Δουλεύω ήδη ως μοντέλο και τα Playmate είναι ένα επιπλέον “πτυχίο” για τη δουλειά μου».



Δηλώνεις αυστηρή επαγγελματίας. Περιορίζεις την προσωπική σου ζωή για το μόντελινγκ; Δε βγαίνεις;

«Τα δίνω όλα και στη δουλειά μου και στην προσωπική μου ζωή. Βγαίνω, ξενυχτάω και είμαι και επαγγελματίας, γι’ αυτό με χαρακτηρίζουν “πολυμηχάνημα”».

Είσαι οπαδός της ΑΕΚ. Πηγαίνεις και στο γήπεδο;

«Ναι, αλλά δεν έχει βρεθεί ακόμα χανουμάκι να με πάει... Περιμένω, λοιπόν, και μέχρι τότε δεν πάω σε άλλο γήπεδο...».

Ποιος τύπος άντρα σε ελκύει και τι περιμένεις από αυτόν;

«Θέλω να είναι αρρενωπός, με βλέμμα γεμάτο νόημα και να διαθέτει φαντασία, δυναμισμό και χιούμορ. Περιμένω να παίξει με το μυαλό μου και να είναι έτοιμος για κάθε τρέλα. Και μην ξεχνιόμαστε, να έχει προσόντα που θα τα χρησιμοποιεί τέλεια!».

Ποιο είναι το πιο ωραίο φλερτ που σου έχουν κάνει;

«Τώρα με έκανες να θυμηθώ κάτι τρελό. Με φλέρταρε ένας ωραίος άντρας πολύ δυνατά όταν δούλευα σε ένα μαγαζί ως υποδοχή. Κάθε μέρα μου έλεγε “Πάμε για ψάρια, πάμε Χαλκιδική, πάμε Μαλδίβες...” κι εγώ, παρ’ ότι μου άρεσε το φλερτ του, το χιούμορ του και ο τρόπος του, του έλεγα όλο “όχι”. Τον ταλαιπωρούσα και το έπαιζα δύσκολη, μέχρι που μια μέρα μου είπε: “Επειδή βαρέθηκα τα ‘όχι’ σου, ή λες ‘ναι’ εδώ και τώρα ή σε σηκώνω μπροστά σε όλους και σε κλέβω όπως είσαι”. Μέχρι να ολοκληρώσω το “όχι”, με άρπαξε σαν caveman και μ’ έβαλε στους ώμους του, χωρίς να υπολογίζει το μικροσκοπικό μου φόρεμα και τον κόσμο γύρω του. Τα κατάφερε μια χαρά...».



Έχεις φτάσει στα άκρα για έναν άντρα; Ποιο είναι το πιο τραβηγμένο πράγμα που έχεις κάνει;
«Χμμ... μόνο στο σεξ φτάνω στα άκρα. Και για να δει κάποιος το πιο τραβηγμένο πράγμα, θα πρέπει να είναι μαζί μου την ώρα που κάνω σεξ...».

Ιδανικό πρώτο ραντεβού...

«Σιχαίνομαι τα ραντεβού που έχουν σκοπό να οδηγήσουν κάπου. Θέλω φλερτ, παιχνίδι, φαντασία, να παίξει με το μυαλό μου. Όλα αυτά συνθέτουν το ιδανικό ραντεβού, που δεν είναι σε κάποιο συγκεκριμένο μέρος με πολυτέλεια, αλλά μόνο με τα απολύτως απαραίτητα... Όσες φορές κανόνισα ραντεβού με ώρα, μέρος, πολλές λεπτομέρειες και πολλά λόγια, στο τέλος ξενέρωσα πριν βγω, με αποτέλεσμα η βραδιά να τελειώσει πολύ νωρίς».

Τι θα έκανες στο κρεβάτι για να τρελάνεις έναν άντρα;

«Τα πάντα! Όλα επιτρέπονται, και διαθέτω αρκετή φαντασία... Ένα είναι σίγουρο: θα φύγει πέντε κιλά ελαφρύτερος».

Τι κάνει έναν άντρα καλό στο σεξ;

«Η συνταγή είναι απλή: να μην έχει ταμπού, να έχει φαντασία και αντοχές και εννοείται να κάνει καλή χρήση των προσόντων που επιβάλλεται να διαθέτει. Λέω κάτι δύσκολο;».



Έχεις κάνει στριπτίζ σε κάποιον άντρα;

«Και βέβαια. Τις περισσότερες φορές, όμως, τον φέρνω σε τέτοιο σημείο, που δεν προλαβαίνω να κάνω πολλά, γιατί μου ορμάει και μου το κόβει».

Μια φαντασίωση;

«Θα ήθελα να κάνω σεξ σε αεροπλάνο. Τα κενά αέρος σε συνδυασμό με το σεξ φαντάζομαι ότι σε κάνουν να πετάς με όλη τη σημασία της λέξης».

Αγαπημένα εσώρουχα;

«Δεν έχω κάτι συγκεκριμένο. Sexy να είναι και μου αρκεί»

Ποιο είναι το πιο δυνατό σου σημείο;

«Τα οπίσθια και τα ατέλειωτα πόδια μου τρελαίνουν τους άντρες. Θα το καταλάβουν όσοι παρατηρήσουν τις φωτογραφίες και βάλουν τη φαντασία τους να δουλέψει».



Πού θα πας διακοπές;

«Σίγουρα στην Καλαμάτα, όπου γεννήθηκα και μεγάλωσα. Θέλω να ευχαριστήσω τον τόπο μου, που είναι πάντα δίπλα μου σε ό,τι κάνω».

Ξέρεις από καλό λάδι, δηλαδή...

«Εννοείται! Δε βλέπεις τα οφέλη από το καλό καλαματιανό λάδι;».



Playboy

Δεν υπάρχουν σχόλια: