Τα παράπονα των πολιτών για τις κακές υπηρεσίες που προσφέρει το δημόσιο δεν άφησαν ανάλγητο τον υφυπουργό εσωτερικών Γιώργο Ντόλιο. Με εγκύκλιο που απέστειλε προς τους δημοσίους , αναφέρει τις υποχρεώσεις τους και του να απαντούν στις τηλεφωνικές κλήσεις και μάλιστα με ευγένεια.
Σύμφωνα με την εγκύκλιο οι υπάλληλοι στις δημόσιες υπηρεσίες καλούνται επίσης:...
-να δηλώνουν το όνομά τους
- να παρέχουν τα τηλέφωνα των αρμοδίων εάν αυτοί δεν είναι αρμόδιοι
- να παραπέμπουν σε υπηρεσία πληροφόρησης (π.χ. 1500)
Αρκετοί πολίτες παραπονούνται ότι τα στοιχεία επικοινωνίας στις ιστοσελίδες των δημοσίων υπηρεσιών δεν είναι ενημερωμένα με αποτέλεσμα να καλούν σε παλιούς τηλεφωνικούς αριθμούς, χωρίς φυσικά να παίρνουν απάντηση.
Γι' αυτό το λόγο η εγκύκλιος καλεί τις υπηρεσίες να ενημερώνουν τις ιστοσελίδες τους και να αναρτήσουν:
- τα στοιχεία επικοινωνίας των υπαλλήλων (τηλέφωνα, fax, e-mail)
- τα οργανογράμματα
- τη διάρθρωση υπηρεσιών καθώς και την περιγραφή αρμοδιοτήτων
Η εγκύκλιος, που είναι γραμμένη σε αυστηρό τόνο και επισημαίνει ότι η μη εξυπηρέτηση των πολιτών συνιστά πειθαρχικό αδίκημα.
Κύμα συνταξιοδοτήσεων
Την ίδια στιγμή και σύμφωνα με τα στοιχεία του Ταμείου Πρόνοιας των Δημοσίων Υπαλλήλων, οι αιτήσεις για σύνταξη πληθαίνουν καθώς έφθασαν το 2010 τις 37.000, ενώ το 2009 ήταν μόλις 16.000.
Από τους πρώτους που σπεύδουν να αποχωρήσουν από το δημόσιο είναι οι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι έχουν κάνει μέχρι τώρα 11.000 αιτήσεις, ενώ οι εργαζόμενοι στο χώρο της υγείας έχουν κάνει 6.000 αιτήσεις.
Αυτό σημαίνει πως 37.000 δημόσιοι υπάλληλοι θα περιμένουν εφάπαξ, που με καθαρά μαθηματικά σημαίνει 1.628 δισεκατομμύρια ευρώ. Αυτό "τινάζει" το Ταμείο Πρόνοιας του δημοσίου στον αέρα, καθώς στα αποθεματικά δεν υπάρχει ούτε ένα ευρώ, ενώ φέτος θα εισπράξει μόλις 300 εκατομμύρια ευρώ από τις εισφορές.
Σάββατο 25 Δεκεμβρίου 2010
Αυστηρός οδηγός καλής συμπεριφοράς για τους δημόσιους υπαλλήλους
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου