Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010

Πάνος Μουζουράκης: Όσα εξομολογήθηκε στον Πέτρο Κωστόπουλο


Τελευταίος καλεσμένος του Πέτρου Κωστόπουλου για το 2010 ήταν ο ανατρεπτικός Πάνος Μουζουράκης.

Οι δύο τους, λίγες ώρες πριν δύσει αυτή η χρονιά, αναφέρθηκαν στους παπαράτσι, τη σχέση του Πάνου με την Μαρία Σολωμού αλλά και για το πώς βρέθηκε από την Ελβετία στη Θεσσαλονίκη....



Για το αν έχει σκεφτεί να αποκτήσει ένα παιδί: «Είναι οι υποχρεώσεις απέναντι στον εαυτό μου που με απασχολούν. Δεν έχω φτάσει στην σκέψη του παιδιού. Έχω μέσα μου ένα παιδί το οποίο δεν θέλω να το μεγαλώσω...άντε να το πάω μέχρι τα δώδεκα που αρχίζεις και “τον παίζεις”».

Για την αλλαγή στα μαλλιά του: «Είχα μοικάνα και ήθελα να του κάνω ανταύγειες και έτσι όπως με είδα με τα αλουμινόχαρτα είπα "ώπα τι κάνω εδώ, πως είμαι έτσι" και έτσι το ξύρισα ολόκληρο. Στην πραγματικότητα όμως είναι αρχή φαλάκρας».

Για τους παπαράτσι: «Από την στιγμή που η προσωπική σου ζωή γίνεται πιο σημαντική από το έργο σου είναι σαν να ακυρώνουν το έργο σου. Εμένα με βγάλανε φωτογραφία στη σκηνή στη Μύκονο όπου έκανα sound check και ήταν και η Μαρία και πίσω ήταν παντού αφίσες όπου διαφημιζόταν η συναυλία και η λεζάντα στη φωτογραφία ήταν «χαλαρές διακοπές με την Μαρία» και από πάνω διαφήμιση για τις εμφανίσεις του Σάκη».

Για το βίντεο στο «protagon»: «Είναι το πως θα το δεις αυτό το βιντεάκι. Αυτό υποτίθεται ήταν μία καρικατούρα. Ποτέ δεν ήθελα να προσβάλλω κάτι και μένα οι παππούδες μου είχαν αγωνιστεί για την σημαία, όχι το πανί αλλά την πραγματική ιδέα της σημαίας. Ήθελα να πω πώς είναι δυνατόν μ’ αυτή την ιστορία να στήνετε παρελάσεις για ανθρώπους που ξεπουλάνε από πίσω την πατρίδα μας; Δεν ήθελα να σηκώσω ένα λάβαρο κα να τους πω πάμε να σώσουμε την πατρίδα».

Για την σχέση του με την Μαρία Σολωμού: «Με την Μαρία συνεννοούμαστε μια χαρά. Δεν μου βάζει πρόγραμμα, εγώ μπαίνω. Όταν είσαι ερωτευμένος αλλάζεις λίγο. Δεν κάνεις τίποτα επειδή πρέπει, κάνεις τα πάντα επειδή το θέλεις».

Για τα παιδικά του χρόνια: «Όταν ήρθα από την Ελβετία στην Τούμπα 8 ετών δεν μπορούσα να συναναστραφώ πολύ καλά και δεν κατάφερα να γίνω αποδεκτός. Ήμουν στην τελευταία φάση της βαθμίδας. Ήμουν πιο πίσω και από τους σπασίκλες, ο nobody, και ξαφνικά μπαίνοντας σε πιο αριστερούς κύκλους έγινα πιο αποδεκτός και ένιωσα αγάπη, κατανόηση και ασφάλεια».

yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: