κ.Ραγκούση τι έχετε να πείτε;
Με απόφαση του υπουργείου Εσωτερικών κατά ανάθεση και χωρίς διαγωνισμό, ανέλαβε η διαφημιστική εταιρία «Leo Burnett» το έργο για την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των εκλογέων σε πανελλαδικό επίπεδο, μέσω της τηλεόρασης, ραδιοφώνου, εφημερίδων και Internet...
H εκστρατεία ενημέρωσης αφορά τον πρώτο και δεύτερο βαθμό τοπικής αυτοδιοίκησης, για την ανάγκη συμμετοχής των πολιτών στις δημοτικές και περιφερειακές εκλογές της 7ης Νοεμβρίου 2010 και της 14ης Νοεμβρίου 2010, όπου απαιτηθεί επαναληπτική ψηφοφορία.
Όπως είναι φυσικό η παράτυπη ανάθεση αυτή από το Υποργείο Εσωτερικών δημιούργησε αναστάτωση στη διαφημιστική αγορά.
Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010
Με απευθείας ανάθεση και όχι διαγωνισμό έγινε η διαφημιστική καμπάνια των εκλογών!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου