Την πρώτη θέση στα παράπονα κατέχουν τα ελαττωματικά προϊόντα και εγγυήσεις.
Συγκεκριμένα, καταγγελίες για κακής κατασκευής προϊόντα αγγίζουν τις 1.246 με τους πωλητές να μη δίνουν το δικαίωμα επιλογής ανάμεσα σε επιδιόρθωση, αντικατάσταση και επιστροφή των χρημάτων...
όπως επιβάλλει ο νόμος αφού προτείνουν ως μοναδική λύση τη διόρθωση.
Ακολουθούν καταγγελίες για υπηρεσίες κοινωνικού ενδιαφέροντος που το περασμένο οκτάμηνο έφτασαν τις 1.184. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται 990 για παρόχους τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, 32 για ΕΥΑΘ, 24 για το φυσικό αέριο, 58 για ΔΕΗ και 80 παράπονα – καταγγελίες για παροχή σιδηροδρομικών και αστικών συγκοινωνιών και ταχυδρομικών υπηρεσιών.
Στην τρίτη θέση έρχονται οι καταγγελίες για τράπεζες κυρίως όσον αφορά τη ρύθμιση χρεών όπως και παράνομες χρεώσεις.
Η αθέτηση υποχρεώσεων από ηλεκτρολόγους, υδραυλικούς, βαφείς αλλά και από ιδιωτικές κλινικές ακολουθούν στη λίστα των καταγγελιών με το ΚΕΠΚΑ να συμβουλεύει τους καταναλωτές να ζητούν αναλυτικότατη προσφορά πριν το κλείσιμο συμφωνίας η οποία καλό είναι να γίνεται γραπτά. Επίσης, ορθό είναι να ζητούν αποδείξεις για κάθε ποσό που καταβάλλουν στους εργάτες.
Στις 276 ανέρχονται τα παράπονα για τις Δημόσιες Υπηρεσίες – ΟΤΑ, κυρίως για φορολογία, πολεοδομίες και ανακύκλωση. Διακόσιες τέσσερις ήταν οι καταγγελίες για ασφαλιστικές εταιρίες και 190 για ινστιτούτα – γυμναστήρια.
Σύμφωνα με το ΚΕΠΚΑ το μεγαλύτερο μέρος των καταγγελιών λύθηκε με τους καταναλωτές να ωφελούνται μέσω της παρέμβασης κατά 434.185,28 ευρώ.
Συγκεκριμένα:
- Αντικατάσταση ελαττωματικών προϊόντων: 131.058,92 ευρώ
- Αντιλογισμούς χρεώσεων Τραπεζών: 110.751,68 ευρώ
- Ακυρώσεις συμβολαίων ινστιτούτων αδυνατίσματος και γυμναστηρίων: 100.606,88 ευρώ
- Ασφαλιστικές εταιρείες: 41.401,62 ευρώ
- Επιστροφές χρεώσεων και ακυρώσεις συμβολαίων παρόχων τηλεπικοινωνιών: 23.755,64 ευρώ
- Αποζημιώσεις από Τουριστικές Υπηρεσίες: 6.820,40 ευρώ
- Ακυρώσεις συμβάσεων πωλήσεων εκτός εμπορικού: 5.816,00ευρώ
- Επιστροφές ποσών, από δημόσιο ΟΤΑ: 5.063,74 ευρώ
- Αποζημιώσεις, από παρόχους υπηρεσιών κοινωνικού ενδιαφέροντος: 3.510,00 ευρώ
- Επιστροφές προκαταβολών: 3.000,00 ευρώ
- Αποζημιώσεις για κακή εξυπηρέτηση από ελεύθερους επαγγελματίες: 1.772,20 ευρώ
- Αποζημιώσεις, από παραπλανητική διαφήμιση: 628,20 ευρώ
Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010
1.200 καταγγελίες για ελαττωματικά προϊόντα!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου