Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

Οι δηλώσεις του Γιοσάκη για το νέο παραδικαστικό..



Ο αρχιμανδρίτης Ιάκωβος Γιοσάκης αρνείται οποιαδήποτε ανάμειξή του στην υπόθεση της μαφίας των ακινήτων και το νέο παραδικαστικό κύκλωμα, επισημαίνοντας πως δεν είναι αφελής για να εμπλακεί σε παράνομες ενέργειες ενώ εκκρεμεί η δίκη του για την υπόθεση του παραδικαστικού κυκλώματος το 2004.

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα "Το Βήμα", ο Ιάκωβος Γιοσάκης αποδίδει την εμπλοκή του ονόματός του στην υπόθεση στην "ατυχία" του να γνωρίσει στις φυλακές του Κορυδαλλού τον 53χρονο πολιτικό μηχανικό που φέρεται ως αρχηγός του κυκλώματος.

«Αυτό έγινε το 2007, όταν εκείνος βρισκόταν εκεί για φοροδιαφυγή και εγώ είχα προφυλακιστεί για την παλαιότερη υπόθεση του αναφερόμενου ως παραδικαστικού κυκλώματος το 2004. Ομως πέρα από αυτό δεν ασχολήθηκα με κάποια υπόθεση πλειστηριασμού ακινήτων και δεν προχώρησα σε καμία παρέμβαση προς δικαστή», σημείωσε.

Σε ό,τι αφορά στα στοιχεία ότι εμφανιζόταν στο αναφερόμενο ως «στρατηγείο» του κυκλώματος, στο Ψυχικό, το οποίο ανήκει στο δικηγόρο Πέτρο Λεωτσάκο, σημείωσε ότι ο τελευταίος, που είναι παλιός οικογενειακός γνωστός του, του διέθεσε ένα γραφείο στον πρώτο όροφο του κτιρίου στο Ψυχικό, ώστε να τοποθετήσει δεκάδες ντοσιέ και χιλιάδες έγγραφα από τις δικαστικές του εκκρεμότητες.

Ερωτηθείς για το γεγονός ότι στο συγκεκριμένο σπίτι πήγαιναν και όσοι φέρονται ως μέλη του κυκλώματος, ο Ιάκωβος Γιοσάκης ανέφερε ότι αυτοί συγκεντρώνονταν και συνεννοούνταν για τις δουλειές τους στο ισόγειο του κτιρίου.

«Εγώ, σας είπα, ήμουν σε ένα δωμάτιο στον πρώτο όροφο και δεν ήξερα τι έκαναν. Είχαν δικές τους δουλειές και εγώ δεν αναμειγνυόμουν! Αυτό τελείωσε τον Απρίλιο του 2010, όταν ένας δικαστικός επιμελητής ήρθε ξαφνικά στο σπίτι στο Ψυχικό και μου ανέφερε ότι ο πρώην ιδιοκτήτης του ακινήτου κέρδισε το δικαστήριο και έπρεπε να φύγω από εκεί. Πήρα τους φακέλους μου και γύρισα σπιτάκι μου», συμπλήρωσε.

Αναφερόμενος σε μία ακόμη δικηγόρο που φέρεται να εμπλέκεται στο κύκλωμα, τόνισε πως ήταν συνεργάτις του Πέτρου Λεωτσάκου και πως τον φιλοξενούσε και αυτή στο γραφείο της και τίποτα άλλο.

Σε ερώτηση που του τέθηκε για το γεγονός ότι κατηγορούμενος στην υπόθεση χρηματισμού του δικαστή Ευάγγελου Καλούση κατέθεσε πως υπήρξε παρέμβασή του, όπως και του πολιτικού μηχανικού, για να απαλλαγεί ο πρώην βουλευτής Πέτρος Μαντούβαλος, ο Ιάκωβος Γιοσάκης σημείωσε πως κάτι τέτοιο είναι απολύτως ψευδές.

«Πράγματι, ο πολιτικός μηχανικός ήταν συμπατριώτης του κ. Μαντούβαλου, τον εκτιμούσε πολύ και άκουγα πολλές φορές ότι ήθελε να τον βοηθήσει. Ομως σας διαβεβαιώνω ότι δεν υπήρξε καμία παρέμβασή μου σε δικαστικούς λειτουργούς για αυτή την υπόθεση. Είναι ανοησίες. Το συζήτησα με τον πολιτικό μηχανικό και μου είπε ότι πρόκειται για απολύτως αστήρικτες κατηγορίες», ανέφερε.

Σε ό,τι αφορά στους ισχυρισμούς της ΕΛ.ΑΣ ότι υπάρχουν στοιχεία που τον εμπλέκουν στην υπόθεση του νέου κυκλώματος, επεσήμανε ότι δεν μπορεί να υπάρχει τίποτα.

«Ακουσα ότι 100.000 συνομιλίες καταγράφηκαν από την ΕΥΠ για την υπόθεση. Δεν θα βρείτε καμία δική μου. Εξάλλου να ξέρετε ότι η ΕΛ.ΑΣ. δεν πραγματοποίησε καμία έρευνα στο σπίτι μου. Δεν είμαι αφελής να εμπλακώ σε μια τέτοιου είδους υπόθεση όταν βρίσκεται σε εξέλιξη δικαστήριο στο οποίο είμαι κατηγορούμενος», τόνισε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: