Στις 24/8/2010 η κα Μαρία Κατσουνάκη, συντάκτης της Καθημερινής με το άρθρο της στην στήλη «Γνώμες» της εφημερίδας, αναφέρεται στην Διασωματειακή και στα νεοεκλεγέντα αιρετά μέλη του νέου Δ.Σ. του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου, με χαρακτηρισμούς και ανοίκειες και υβριστικές εκφράσεις.
Ως Διασωματειακή, στείλαμε την απάντησή μας στην κα Κατσουνάκη και στην «Καθημερινή» για να πληροφορηθούμε από την τελευταία με e-mail ότι «Η «Καθημερινή», παγίως, δεν δημοσιεύει επιστολές που καταφέρονται, με προσωπικούς χαρακτηρισμούς, εναντίον των συντακτών της». Αυτή είναι η «δημοκρατικότητα» της εν λόγω εφημερίδας!!
Η κα Κατσουνάκη όμως επιτρέπεται να προβαίνει σε διάφορους χαρακτηρισμούς και υβριστικές εκφράσεις εις βάρος μας.
Στο παρελθόν έχουμε στείλει πολλά Δελτία Τύπου καθώς και απαντήσεις σε διάφορα άρθρα τα οποία φυσικά ουδέποτε έχουν δημοσιευθεί από την «Καθημερινή».
Σας παραθέτουμε το e-mail της Καθημερινής, την απάντηση μας στην «Καθημερινή» και στο άρθρο της κας Κατσουνάκη:
«Προς: Διασωματειακή Επιτροπή των Φορέων του Οπτικοακουστικού Χώρου
Κύριοι,
Η «Καθημερινή», παγίως, δεν δημοσιεύει επιστολές που καταφέρονται, με προσωπικούς χαρακτηρισμούς, εναντίον των συντακτών της. Εάν υπάρχει διαφωνία με το περιεχόμενο του άρθρου, παρακαλώ περιοριστείτε σε αυτήν και η εφημερίδα θα φροντίσει για τη δημοσίευση της απάντησής σας.
Εκ της διευθύνσεως»
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΣΩΜΑΤΕΙΑΚΗΣ ΣΤΟ ΑΝΩΤΕΡΩ E-MAIL:
«Επί της καθυστερημένης απαντήσεώς σας, σήμερα 31-8-2010 ώρα 14.29μμ με e-mail επί του οποίου αναγράφεται η ημερομηνία 26-8-2010, σας αναφέρομε τα κάτωθι:
Κατ`αρχάς λανθάνετε. Δεν αποτελούν προσωπικοί χαρακτηρισμοί η απεικόνιση της πραγματικότητος αναφορικά με την συντάκτριά σας. Η ίδια άλλωστε φροντίζει, με μεγάλη επιμέλεια είναι η αλήθεια, τόσο καιρό να υιοθετεί σωρηδόν οποιεσδήποτε κατηγορίες ανθρώπων και φορέων με συμφέροντα που αντιμάχονται τους δικούς μας αγώνες και ιδανικά καθώς και να μας χαρακτηρίζει αδικαιολόγητα με ανοίκειες και υβριστικές εκφράσεις.
Κατά δεύτερον η εφημερίδα σας, ουδέποτε έχει δημοσιεύσει απαντήσεις μας στις στήλες του Κινηματογράφου για θέματα που μας αφορούν και για τα οποία μας έχετε «καταγγείλει» τόσο καιρό, αλλά μόνον ετεροχρονισμένα και στις άσχετες στήλες των αναγνωστών. Περί Δελτίων Τύπου μας ούτε λόγος φυσικά, είτε τα στέλνουμε είτε όχι ένα και το αυτό.
Εσείς απροσχημάτιστα μας ζητείτε να αυτολογοκριθούμε. Το πράττομε, εξαντλώντας τα όρια καλής θελήσεως εκ μέρους μας, αν και η πικρία μας και η απογοήτευσή μας για την στάση σας είναι δεδομένη. Είναι φυσικά δημοσιογραφική σας υποχρέωση και ελάχιστο καθήκον να δημοσιεύσετε τα κάτωθι στην ίδια σελίδα και με την ίδια προβολή του άρθρου της κυρίας Κατσουνάκη.
Και με την σημερινή μας διαδικτυακή επικοινωνία σας δηλώνουμε ότι ρητώς επιφυλασσόμεθα για τα όσα αναληθή και συκοφαντικά κατά καιρούς έχετε δημοσιεύσει εις βάρος μας στην εφημερίδα σας».
ΔΙΑΣΩΜΑΤΕΙΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΟΥ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ
Αθήνα, 25 Αυγούστου 2010
Προς τον Διευθυντή της Εφημερίδας «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ» κύριο Αλέξανδρο Παπαχελά
Η ΥΣΤΑΤΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΚΗ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΟΝ ΕΚΛΕΚΤΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΟ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ Ε.Κ.Κ. ΓΙΩΡΓΟ ΠΑΠΑΛΙΟ, ΜΕ ΑΡΘΡΟ ΤΗΣ ΣΤΙΣ 24/08/2010 ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ «ΥΣΤΑΤΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ, ΕΚΤΟΣ ΧΡΟΝΟΥ»
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Κύριε Διευθυντά,
Απορούμε πώς γίνεται η κα Κατσουνάκη κάθε φορά που κινδυνεύει ο κ. Γ. Παπαλιός να βγαίνει και να κατηγορεί με υβριστικούς πολλές φορές χαρακτηρισμούς τους ανθρώπους του κινηματογράφου, να συνεντευξιάζεται με ολοσέλιδες συνεντεύξεις με τον κ. Παπαλιό, αναφέροντας αναλήθειες και παραπληροφορώντας έτσι το κοινό σας, όπως έκανε στο τελευταίο της άρθρο, και κατ`ουσίαν να αποσιωπά οποιαδήποτε απάντησή μας στα όσα αναγράφει εις βάρος μας
Απαντάμε στην κα Κατσουνάκη ότι ο Ελληνικός Κινηματογράφος εδώ και πάρα πολλά χρόνια περνάει τα σύνορα της χώρας και βραβεύεται στο εξωτερικό και οι συνδικαλιστές συμμετείχαν σε αυτές τις αποφάσεις με την κρίση τους, μέσα από τα όργανα, λειτουργώντας δημοκρατικά, και οι ίδιοι είναι το πιο ζωντανό κομμάτι της Ελληνικής Κινηματογραφίας. Δεν είμαστε εργατοπατέρες, δεν αμειβόμαστε γι’ αυτό και είμαστε δημιουργοί και οραματιστές του αύριο του Ελληνικού Κινηματογράφου με επώνυμο βραβευμένο δημιουργικό έργο και εμείς.
Αυτοί οι συνδικαλιστές είναι που ψήφισαν, μέσα στις επιτροπές, και στήριξαν την ταινία «Κυνόδοντας» καθώς και τις τέσσερις ταινίες που πάνε φέτος στην Βενετία.
Είναι τα τωρινά νεοεκλεγέντα αιρετά μέλη, που τα κτυπάει συνεχώς η δημοσιογράφος σας, που στήριξαν πρόσφατα όλο το οικονομικό project των ταινιών για την Βενετία χωρίς καμία περικοπή και είναι οι:
1)Νίκος Σέκερης: σκηνοθέτης παραγωγός, συνεργάτης για χρόνια του Θόδωρου Αγγελόπουλου, Κώστα Βρεττάκου και τόσων άλλων που πρόσφατα στο τελευταίο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης με δική του ανεξάρτητη παραγωγή του νέου σκηνοθέτη εικαστικού Αλέξανδρου Αβρανά "Without" ανέδειξε ένα μεγάλο ταλέντο που η κα Κατσουνάκη εσκεμμένα αποσιωπά γιατί δεν είναι αρεστός στον Γ. Παπαλιό,
2)Γιάννης Γλέζος: Πρόεδρος της Ε.Μ.Σ.Ε. με σημαντικό συνθετικό έργο, γαλουχημένος μέσα σε μια ιστορική οικογένεια, με σπουδές στη Ν. Υόρκη στο Julliard School of Music και ενορχήστρωση και διεύθυνση ορχήστρας στο Columbia University, με τεράστιο δισκογραφικό έργο μέχρι σήμερα αλλά και αυτός δεν είναι αρεστός στον κ. Παπαλιό,
3)Τάκης Σπυριδάκης: σκηνοθέτης ηθοποιός, από την νέα γενιά των δημιουργών που ξάφνιασε θετικά τόσο με την πολυβραβευμένη του ταινία μεγάλου μήκους "Κήπος του Θεού",όσο και για τις ερμηνείες του στο σύγχρονο Ελλ. Κινηματογράφο αλλά δεν είναι και αυτός αρεστός στον κ. Παπαλιό,
4)Αλέξανδρος Κακαβάς, εθνικός εκπρόσωπος στο EURIMAGES μέχρι πρόσφατα, πρώην Πρόεδρος της Ένωσης Σεναριογράφων Ελλάδος και μέλος της FERA, με πολλά σενάρια του σύγχρονου ελληνικού κινηματογράφου όπως, μεταξύ άλλων, το σενάριο της ταινίας του Αντώνη Κόκκινου "Τέλος Εποχής", σκηνοθέτης ο ίδιος, αλλα δυστυχώς ούτε και αυτός είναι αρεστός στον κ. Παπαλιό.
Απορούμε λοιπόν, που είναι τα προσκόμματα και τα εμπόδια που αναφέρει η κα Κατσουνάκη και που υποτίθεται δημιουργούν αυτοί οι συνδικαλιστές;
Αυτοί οι συνδικαλιστές είναι που διαμαρτυρήθηκαν δημόσια όταν ο Πρόεδρος και το Διοικητικό Συμβούλιο του Ε.Κ.Κ. έκοψαν την πολυβραβευμένη ταινία «Διόρθωση» του Θάνου Αναστόπουλου.
Αυτοί οι συνδικαλιστές είναι που διαμαρτυρήθηκαν δημόσια όταν ο Πρόεδρος και το Διοικητικό Συμβούλιο του Ε.Κ.Κ. έκοψαν την πολυβραβευμένη ταινία «Στρέλλα» του Πάνου Κούτρα.
Αυτοί οι συνδικαλιστές είναι που στήριξαν τον θεσμό του Εθνικού Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης όταν μια ομάδα ευνοουμένων σαμποτάρισαν τον θεσμό.
Αυτοί οι συνδικαλιστές είναι που έφεραν στο φως τα 17.500.000€ χρέη της προηγούμενης Διοίκησης του Γ. Παπαλιού.
Αυτοί οι συνδικαλιστές είναι που έφεραν στο φως τις εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ που παίρνουν συγκεκριμένοι μεγαλοπαραγωγοί και μεγαλοδιανομείς με μικρή ομάδα σκηνοθετών.
Αυτοί οι συνδικαλιστές είναι που έφεραν στο φως εκατοντάδες νέους και παλαιούς δημιουργούς υψηλού κύρους, επτακόσιους τον αριθμό, που οι ταινίες τους απερρίφθησαν από την Διοίκηση του Γ. Παπαλιού.
Αυτοί οι συνδικαλιστές είναι που αναγκάστηκαν να σύρουν στο δικαστήριο την προηγούμενη Διοίκηση του Ε.Κ.Κ. και τον Γ. Παπαλιό για την θεσμική εκτροπή που δημιούργησε το Ε.Κ.Κ ανανεώνοντας κατά παράβαση του Νόμου την θητεία του και ματαιώνοντας τις εκλογές που κατά δήλωση της Προέδρου του Δικαστηρίου μόνο σε τριτοκοσμικές χώρες τέτοια πράγματα μπορούν να συμβούν.
Αυτοί οι συνδικαλιστές είναι που δημιούργησαν τον Νόμο της αείμνηστης Μελίνας Μερκούρη για να μπορούν όλοι αυτοί οι δημιουργοί μέχρι σήμερα να κάνουν τις ταινίες που αναδεικνύουν την χώρα μας και τον πολιτισμό μας σε όλο τον κόσμο.
Η κα Κατσουνάκη όμως τα γνωρίζει όλα αυτά και σιωπά. Φέρνει στο φώς κείμενα, με προέλευση τα γνωστά και μη εξαιρετέα ιδιωτικά συμφέροντα που μας αντιμάχονται, και τα παρουσιάζει εκτενώς και στομφωδώς, χωρίς φυσικά να φιλοξενεί την οποιαδήποτε εμπεριστατωμένη μας ανταπάντηση ή έστω έκθεση των θέσεών μας. Παράδειγμα το αλήστου μνήμης κείμενο του Γαβρά και του Απόστολου Δοξιάδη, γαμπρού του κου Παπαλιού, που έχει πάρει την απάντηση από όλους τους ανθρώπους της Κινηματογραφίας, είτε είναι σωματεία, είτε ανεξάρτητες προσωπικότητες που το έχουν στηλιτεύσει, το οποίο κείμενο μιλάει για το πώς θα εξαφανίσουμε τους συνδικαλιστές, με αποτέλεσμα έτσι την πλήρη αδιαφάνεια στα οικονομικά και την αναξιοκρατία, αποκρύπτοντας επίσης ότι τα σωματεία λειτουργούν βάσει του Νόμου Μελίνας, του πιο δημοκρατικού Νόμου που έγινε ποτέ.
Αναρωτιέται η συντάκτης σας εάν δεν υπήρχε ο έλεγχος των σωματείων και του ΕΚΚ, για ποια αξιοκρατία θα μιλούσαμε; Για ποια διαφάνεια στα οικονομικά; Και πώς θα μαθαίναμε για τα 17.500.000 € χρέος του κου Παπαλιού; Επίσης, μας κάνει αλγεινότατη εντύπωση το γεγονός ότι, όλως αυθαιρέτως, αναφέρει ως «δικές μας ειπωθείσες κατηγορίες» εναντίον του ανωτέρω κ. Παπαλιού, λέξεις όπως «ατασθαλίες», που ουδέποτε χρησιμοποιήσαμε, καθώς εμείς μιλήσαμε ξεκάθαρα και σαφέστατα για κακή διαχείριση εκ μέρους της διοικήσεώς του, γιατί άραγε;
Αγαπητέ κύριε Διευθυντά, μία είναι η αλήθεια και την γνωρίζουν όλοι οι δημιουργοί…ότι οι Υπουργοί Πολιτισμού Βουλγαράκης και Γερουλάνος, διόρισαν έναν επιχειρηματία να διοικεί καλλιτέχνες.
Η ΔΙΑΣΩΜΑΤΕΙΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΟΥ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ
Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2010
Η λογοκρισία της "Καθημερινής"!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου