Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

Να πως θα μάθουμε τα "πόθεν έσχες"..!



Είναι να απορεί κανείς με τη χαζομάρα που μας δέρνει και το προκλητικό δούλεμα που τρώμε από τους εθνοπατέρες μας. Δόθηκε στη δημοσιότητα το «πόθεν έσχες» σε βουλή κι ευρωβουλή και επαναλαμβάνεται, με μεγάλη συνέπεια, η απουσία του «πόθεν».

Όχι ότι παίζει ρόλο αυτή η… λεπτομέρεια. Εξάλλου φροντίζουν να έχουν πάντα «πλυμένους» τους οβολούς τους, αλλά για το γαμώτο, πρέπει να αλλάξει λίγο η διαδικασία.

Αν πάντως αποφασιστεί να ανακοινώνεται και το "πόθεν", είναι σίγουρο πως για τα μάτια του κόσμου, ορισμένοι εκ των ενοίκων της βουλής θα έχουν πρόβλημα. Όχι όλοι. Αλλά κάποιοι όπως η...



drseeng

1 σχόλιο:

babis italo είπε...

μας δουλευουν εδω και χρονια....
διαπιστωσα οτι ειμαι πολυ προνομιουχος τελικα γιατι....
1, εχω αυτοκινητο του 2007 ενω οι πολιτικοι μας οι περισσοτεροι ι εχουν τοης δεκαετιας '90
2, εχω περισσοτερες καταθεσεις απο το Τσιπρα
καλα ποιος ειμαι ο Ωνασης ρε παιδια...
3,δε πιστευω απολυτως τιποτα απο αυτα που παρουσιασαν ολοι τους...
φτανει πια τι μας περασανε?
επειδη παμε και τους ψηφιζουμε?
κατα τη γνωμη μου εβγαλαν στη φορα περιπου το 1/1000 απο τη πραγματικοτητα...
σα δε ντρεπονται λεω εγω....