Τουλάχιστον 3.000 καταγγελίες μηνιαίως δέχεται η γραμμή 1520 της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή που διαχειρίζεται πληροφορίες αλλά και καταγγελίες.
Στόχος της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή είναι να γίνει το τηλεφωνικό κέντρο ένας "ουσιαστικός βοηθός της πολιτείας στην απάλειψη φαινομένων αισχροκέρδειας και εξαπάτησης του καταναλωτή" και το επόμενο διάστημα θα αναβαθμιστεί η λειτουργία του, σύμφωνα με τα λεγόμενα του ΓΓ Δ. Σπυράκου.
Την ευθύνη της διαχείρισης του 1520 την έχει ιδιωτική εταιρεία ενώ στο παρελθόν οι καταγγελίες μεταφέρονταν στους αρμόδιους φορείς. Μέσα στον επόμενο χρόνο θα επιχειρηθούν δομικές αλλαγές στη λειτουργία του 1520 με σκοπό να γίνουν αποτελεσματικότερες οι παρεμβάσεις σε θέματα προστασίας καταναλωτή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου