Σάββατο 31 Ιουλίου 2010

Απάντηση απ' τον Νίκο Χαρδαλία στο "Στο μικροσκόπιο του Εισαγγελέα ο Βύρωνας!"


Η αλήθεια για τα δήθεν νέα δάνεια της περιόδου 2008-2010

Α. Το δάνειο των 12.203.763,20 ευρώ από την Eurobank, το οποίο παρουσιάζεται ως νέο, πρόκειται ουσιαστικά για συγκέντρωση όλων των παλαιοτέρων δανείων του Δήμου (παλαιών και νέων διοικήσεων) σε μια τράπεζα, μετά από σχετικό διαγωνισμό και με την αρωγή του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Χαρακτηρίζεται ψευδώς από την αξιωματική αντιπολίτευση ως κακοδιαχείριση, ενώ είναι ο ορισμός της ορθής οικονομικής διαχείρισης. Δηλαδή: αντί να χρωστά ο Δήμος σε διάφορες τράπεζες και να πληρώνει τόκους 7% και 8%, συγκεντρώσαμε όλες τις οφειλές του από παλαιότερα δάνεια (τη συντριπτική πλειοψηφία των οποίων, η παράταξη της αξιωματικής αντιπολίτευσης είτε έχει ΥΠΕΡΨΗΦΙΣΕΙ, είτε δεν έχει καταψηφίσει!) σε μία τράπεζα και με μειωμένο επιτόκιο της τάξης του 2-3%.

Β. Όσον αφορά στα υπόλοιπα 3 δάνεια ύψους 8.328.000 ευρώ που αφορούν στην κάλυψη λειτουργικών δαπανών, την αγορά μηχανολογικού εξοπλισμού και την αποπληρωμή ληξιπρόθεσμων οφειλών, η σύναψή τους έγινε με αφορμή την επιστροφή από το Υπουργείο Εσωτερικών των χρημάτων από τα παράνομα παρακρατηθέντα έσοδα της τελευταίας εικοσαετίας προς τους ΟΤΑ, και η ετήσια δόση αποπληρωμής τους έγινε σε πλήρη αντιστοιχία με το ετήσιο ύψος της δόσης επιστραφέντων ποσών. Οι αλήθειες τις οποίες ο επικεφαλής της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης δεν είπε ποτέ είναι ότι
στην ψήφιση της σύναψης του Δανείου για την αντιμετώπιση λειτουργικών δαπανών ο ίδιος και η παράταξή του ΑΠΕΙΧΕ (αρ.απ.168/2009) και δεν το καταψήφισε,
τη σύναψη του δανείου για τις λειτουργικές δαπάνες οι δημοτικοί σύμβουλοι της παράταξής του Δημήτρης Δάρρας (12 χρόνια μέλος του Δ.Σ.) και Αικατερίνη Ζούκα (24 χρόνια μέλος του Δ.Σ.), την ΥΠΕΡΨΗΦΙΣΑΝ (αρ.απ.201/2009), και
τη σύναψη του δανείου για το μηχανολογικό εξοπλισμό την ΥΠΕΡΨΗΦΙΣΕ και ο ίδιος και όλη του η παράταξη (αρ.απ.169/2009)!!!
Νομίζω ότι τα συμπεράσματα είναι ξεκάθαρα για τον οποιοδήποτε…

Η αλήθεια για το δυνητικό τέλος

Από τον Ιούνιο του 2007, ξεκαθαρίσαμε στο Δημοτικό Συμβούλιο, ότι το δυνητικό τέλος που επιβάλλαμε θα καταργηθεί στο τέλος του 2009 και τα Δημοτικά μας τέλη θα επιστρέψουν στα επίπεδα του 2006. Πιστοί στις εξαγγελίες μας, εφαρμόσαμε όσα είχαμε δεσμευτεί και σήμερα τα δημοτικά τέλη βρίσκονται στα επίπεδα του 2006 και είναι τα χαμηλότερα σε όλη την περιοχή. Συγκεκριμένα:

Τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν από το δυνητικό τέλος και που εισπραχθήκαν μαζί με τα δημοτικά τέλη, έχουν χαρακτηριστεί ως ειδικό έσοδο και για αυτό διατίθεται αποκλειστικά και μόνο, είτε για την υποστήριξη δράσεων του Δήμου που δεν επιχορηγούνται από το κράτος, όπως η Δημοτική Συγκοινωνία, η Δημοτική Αστυνομία, τα ΚΕΠ, οι Σχολικοί Φύλακες και τα Νομικά Πρόσωπα του Δήμου, είτε για την αγορά και αποζημίωση των ελάχιστων εναπομεινάντων κοινόχρηστων χώρων στην πόλη μας, για την απόκτηση των οποίων κανένα χρηματοδοτικό πρωτόκολλο σε Ελλάδα και Ευρώπη, δεν επιχορηγεί τους ΟΤΑ. Η ετήσια επιβάρυνση του κάθε νοικοκυριού από την επιβολή του δυνητικού τέλους ήταν 1 Ευρώ ανά τετραγωνικό, και όλες οι δαπάνες οι οποίες έγιναν για τη διάθεση των χρημάτων του δυνητικού τέλους ελέγχθηκαν από την Πάρεδρο του Ελεγκτικού Συνεδρίου που διενεργεί το διαχειριστικό έλεγχο του Δήμου μας!

Η επιβολή του Δυνητικού τέλους έχει χαρακτηριστεί οριστικά και αμετάκλητα ΝΟΜΙΜΗ από την Επιτροπή του άρθρου 7 του Ν.2839/2000, η οποία και ελέγχει τελεσίδικα τη νομιμότητα των αποφάσεων των Δημοτικών Συμβουλίων και που με την αριθμ. πρωτ. 23/8.12.2006 απόφασή της έχει κρίνει ΟΜΟΦΩΝΑ ως νόμιμη και επαρκώς αιτιολογημένη τη σχετική απόφαση. Να σημειωθεί ότι Πρόεδρος της εν λόγω Επιτροπής είναι Πάρεδρος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους.

Έκτοτε καμιά διοικητική πράξη από οποιαδήποτε διοικητική αρχή ελέγχου νομιμότητας δεν έχει χαρακτηρίσει ως παράνομο το δυνητικό τέλος. Οι συμβουλευτικού και διαμεσολαβητικού χαρακτήρα αρχικές απόψεις του Συνηγόρου του Πολίτη βασίστηκαν σε ελλιπή στοιχεία για αυτό και με νεότερο έγγραφό του (με αριθ.πρωτ. 3285/5.11.2008) και με αφορμή τις μόλις τέσσερις (4) προσφυγές που έχουν γίνει στα διοικητικά δικαστήρια παραδέχεται ότι «…είναι θεμιτό ο Δήμος Βύρωνα να αναμένει τις αποφάσεις των διοικητικών δικαστηρίων».

Η αλήθεια για τη δήθεν παρέμβαση του εισαγγελέα για τα οικονομικά του Δήμου Βύρωνα

Ο επικεφαλής της Αξιωματικής αντιπολίτευσης τέσσερα (4) χρόνια μετά την επιβολή του δυνητικού τέλους, οκτώ(8) μήνες μετά την κατάργησή του, επτά (7) μήνες μετά την αποστολή όλων των στοιχείων στις αρμόδιες ελεγκτικές και διοικητικές αρχές και σαφώς τέσσερις (4) μήνες πριν τις επικείμενες εκλογές, με προφανή σκοπό την επικοινωνιακή εκμετάλλευση του θέματος για παραταξιακούς του λόγους, αποφάσισε να καταθέσει μηνυτήρια αναφορά στην Εισαγγελία Πλημμελειοδικών. Ο Εισαγγελέας στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων του εύλογα ζήτησε τη διενέργεια εξέτασης και ως εκ τούτου κληθήκαμε τόσο υπηρεσιακοί παράγοντες όσο και εγώ προσωπικά να υποβάλλουμε σχετικά υπομνήματα εξηγήσεων. Ουδέποτε οποιαδήποτε αρχή έχει ασκήσει την οποιαδήποτε δίωξη ή έχει ζητήσει τον οποιοδήποτε έλεγχο, προφανώς επειδή όλα τα στοιχεία που κατά καιρούς έχουμε προσκομίσει αποδεικνύουν το έωλο και αβάσιμο των καταγγελιών του επικεφαλής της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

Πόσο μάλλον όταν οι καταγγελίες αυτές βασίζονται σε ανυπόστατες λογιστικές αλχημείες και αόριστα, ψεύτικα και αβάσιμα επιχειρήματα, σε μια προσπάθεια παραπλάνησης της δικαιοσύνης και δημιουργίας εντυπώσεων. Το λόγο και την αιτία των συνειδητών συκοφαντικών και ψεύτικων στοιχείων που κατέθεσε με τη μηνυτήρια αναφορά του ο επικεφαλής της αξιωματικής αντιπολίτευσης και οι μάρτυρές του, και με δεδομένα όλα τα στοιχεία που καταθέσαμε που αποδεικνύουν πέρα από κάθε αμφιβολία τις πραγματικές του διαθέσεις, θα κληθεί σύντομα να εξηγήσει στα Ελληνικά Δικαστήρια, μετά τις σχετικές μηνύσεις που είμαι πλέον υποχρεωμένος να καταθέσω στην Ελληνική Δικαιοσύνη τόσο για συκοφαντική δυσφήμιση προς το πρόσωπό μου όσο και για ψευδορκία των μαρτύρων του.


Τι συνειδητά και κακόβουλα αποκρύπτει ο επικεφαλής της αξιωματικής αντιπολίτευσης

Ότι τα απολογιστικά στοιχεία του Δήμου για το 2007 και το 2008 (που αφορούν στη διαχείριση των οικονομικών του Δήμου αλλά και στη διαχείριση των χρημάτων του δυνητικού τέλους και των δανείων), έχουν ελεγχθεί, υπερψηφισθεί και έχουν κριθεί νόμιμα ΟΜΟΦΩΝΑ από τη Δημαρχιακή Επιτροπή του Δήμου μας, και μάλιστα με τη σύμφωνη γνώμη και των δύο (2) εκπροσώπων της παράταξής του σε αυτήν, με τις 239/2008 και 214/2009 αντίστοιχες αποφάσεις της!!!
Ότι ο ίδιος προσωπικά και όλη του η παράταξη υπερψήφισαν στις 30-10-2008 στο Δημοτικό Συμβούλιο τον Απολογισμό του Δήμου οικονομικού έτους 2007, που αφορούσε μάλιστα στον πρώτο χρόνο επιβολής, είσπραξης και διάθεσης του δυνητικού τέλους από τη δημοτική μας αρχή όπως σαφώς φαίνεται και στην αντίστοιχη απόφαση 406/2008 του Δημοτικού Συμβουλίου!!!
Ότι όλες οι Εκθέσεις τακτικού ελέγχου χρήσεως 2007 και 2008 από τους Ορκωτούς Ελεγκτές (διαφορετικούς για κάθε χρήση), που συνοδεύουν υποχρεωτικά τον ισολογισμό του Δήμου για τα αντίστοιχα έτη, έχουν ελεγχθεί και εγκριθεί από τη Δημαρχιακή Επιτροπή του Δήμου μας, ψηφισθεί και εγκριθεί από το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου μας, δημοσιευθεί κατά το Νόμο, και αποσταλεί για έλεγχο νομιμότητας στην Περιφέρεια Αττικής, και στο Ελεγκτικό Συνέδριο, μαζί με τους αντίστοιχους ισολογισμούς.

Ότι όλες οι αναλυτικές καταστάσεις Ταμειακού Απολογισμού Εσόδων χρήσεων 2007, 2008 και 2009 που συνοδεύουν τις αποφάσεις 406/2008, 378/2009, και 198/2010 του Δημοτικού Συμβουλίου, που αφορούν στην έγκριση απολογιστικών στοιχείων οικονομικής διαχείρισης του Δήμου για τα παραπάνω έτη, απεστάλησαν για έλεγχο νομιμότητας (και εγκρίθησαν ΟΛΕΣ ως νόμιμες), τόσο στην Περιφέρεια Αττικής, όσο και στο Ελεγκτικό Συνέδριο σύμφωνα με το άρθρ. 163 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων, Ν. 3463/2006.
Ότι από τις 17/11 οι συνολικοί απολογιστικοί πίνακες δαπανών που αφορούν στη διαχείριση των δαπανών από το δυνητικό τέλος έχουν αποσταλεί προσωπικά από εμένα τόσο στο Υπουργείο Εσωτερικών (αρ. πρ. Ε22/17-11-2009), όσο και στο Σώμα Επιθεωρητών Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης (αρ.πρ. Ε21/17-11-2009), ζητώντας ενδελεχή έλεγχο και ακόμα και έκτακτο διαχειριστικό σε περίπτωση που υπάρχει η οποιαδήποτε υποψία μη σύννομης διαδικασίας. Παράλληλα, οι εν λόγω πίνακες έχουν χορηγηθεί σε όλες τις παρατάξεις, στο Συνήγορο του Πολίτη και σε όλα τα τοπικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης με την από 17/11 και με αρ.πρ.Ε23/2009 επιστολή μου!

Τέλος, με αφορμή την πρωτοφανή, ανήθικη, συκοφαντική επίθεση προς το πρόσωπό μου μέσω στημένων, ανυπόγραφων, πανομοιότυπων δημοσιευμάτων λάσπης και μαύρης προπαγάνδας, μέσω συγκεκριμένων εφημερίδων, μέσω ανώνυμων ηχογραφημένων τηλεφωνικών κλήσεων και μέσω αναρτήσεων δήθεν ανωνύμων σε συγκεκριμένα blogs, θέλω να τονίσω ότι έχω προχωρήσει σε όλες τις νόμιμες διαδικασίες ώστε η Δικαιοσύνη να επιληφθεί αυτής της θλιβερής, νοσηρής και πάνω από όλα ενορχηστρωμένης προσπάθειας σπίλωσης της τιμής και της υπόληψής μου.

Η γκεμπελίστικης σύλληψης και φασιστικής λογικής προσπάθεια λάσπης προς το πρόσωπό μου, από τους μόνιμα ηττημένους στη συνείδηση και όχι μόνο του Βυρωνιώτικου λαού δεν θα περάσει! Η δημοτική μας αρχή, πιστή σε ξεκάθαρους όρους διαφάνειας, με ευθύνη, γνώση και οργανωμένο σχέδιο δράσης και έργων συνεχίζει την προσπάθειά της, έτσι ώστε ο Βύρωνας της προσφυγιάς και των δημοκρατικών αγώνων να μην επιστρέψει στην εποχή των εργολάβων και των επιχειρηματικών συμφερόντων. Συνεχίζει την προσπάθειά της για να πάει ο Βύρωνας μπροστά και μόνο μπροστά! Αντιστεκόμαστε στις πρωτοφανείς επιθέσεις λάσπης, πέρα από κάθε έννοια ευπρέπειας και πολιτικού πολιτισμού! Η πόλη μας αλλάζει, οι πολίτες μας εμπιστεύονται, και εμείς συνεχίζουμε να δουλεύουμε καθημερινά, σκληρά και υπεύθυνα!

Νίκος Γ. Χαρδαλιάς

Δεν υπάρχουν σχόλια: