Αμετακίνητοι στη θέση τους για απεργία διαρκείας παραμένουν οι ιδιοκτήτες φορτηγών δημόσιας χρήσεων, αντιδρώντας στο νομοσχέδιο για την απελευθέρωση των οδικών εμπορευματικών μεταφορών που προωθεί η κυβέρνηση. Παράλληλα, αντιδράσεις προκαλεί και η διάταξη του νομοσχεδίου για τη χωροθέτηση των βενζινάδικων, η οποία καταργεί την απόσταση των 200 μέτρων που πρέπει να έχει το ένα πρατήριο από το άλλο. Διατηρεί ωστόσο την απόσταση των 50 μέτρων από χώρους μαζικής συνάθροισης (πάνω από 50 άτομα).
Οι οδηγοί συνεχίζουν να έχουν παραταγμένα τα βυτιοφόρα τους στην άνοδο της Αθηνών – Λαμίας, στο ύψος της Μεταμόρφωσης, και τη λεωφόρο Σχιστού. Την ίδια ώρα, ουρές χιλιομέτρων παρατηρούνται σε πρατήρια υγρών καυσίμων από τους οδηγούς ΙΧ που περιμένουν υπομονετικά για τα γεμίσουν τα ρεζερβουάρ σε όσα πρατήρια εξακολουθούν να διαθέτουν βενζίνη.
Το μεσημέρι της Δευτέρας, πραγματοποιήθηκε συνάντηση ανάμεσα στον πρόεδρο του Ε.Β.Ε.Α, Κωνταντίνο Μίχαλο, τον πρόεδρο της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων, Γ. Κασιμάτη, και της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου, Β. Κορκίδη, με τους εκπροσώπους του Πανελλήνιου Συνδικάτου Χερσαίων Εμπορευματικών Μεταφορών και του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Διεθνούς Διαμεταφοράς και Επιχειρήσεων Logistics Ελλάδος.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης οι εκπρόσωποι του επιχειρηματικού κόσμου επεσήμαναν την ανάγκη άμεσης διακοπής των απεργιακών κινητοποιήσεων των φορτηγών Δ.Χ., καθώς ήδη έχουν αρχίσει να προκαλούνται σημαντικά προβλήματα στη διακίνηση όχι μόνο αγαθών και εμπορευμάτων, αλλά κυρίως τουριστών και εκδρομέων λόγω της έλλειψης καυσίμων.
Ο πρόεδρος του Ε.Β.Ε.Α. δεσμεύτηκε προς του εκπροσώπους των ιδιοκτητών φορτηγών Δ.Χ. ότι θα ζητήσει από την κυβέρνηση και την ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων στο υπό κατάρτιση σχέδιο νόμου να περιληφθούν ορισμένα από τα αιτήματά τους και ειδικότερα αυτό που αφορά τη μη απαξίωση των περιουσιακών τους στοιχείων. Συγκεκριμένα, το Ε.Β.Ε.Α. θα προτείνει να υπάρξει μια εύλογη χρονική περίοδος με τη μέθοδο του φορολογικού συμψηφισμού με στόχο την απόσβεση του κόστους αδείας που έχει καταβληθεί στο κράτος.
Ο κ. Κ. Μίχαλος, επεσήμανε ότι «σ' αυτή την εξαιρετικά δύσκολη οικονομική συγκυρία ο ελληνικός τουρισμός δεν μπορεί να αντέξει ένα τόσο μεγάλο χτύπημα» και κάλεσε τόσο τους μεταφορείς, βυτιοφορείς Δ.Χ. κλπ, όπως και τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας, που κάνουν λευκή απεργία, να αφήσουν κατά μέρους τις συντεχνιακές διεκδικήσεις που δίνουν το τελειωτικό χτύπημα στο σύνολο της ελληνικής επιχειρηματικής κοινότητας και επιτέλους να σκεφτούν με γνώμονα το συμφέρον της εθνικής οικονομίας αλλά και το γενικότερο εθνικό
συμφέρον.
Τρίτη 27 Ιουλίου 2010
Στέρεψαν τα πρατήρια από βενζίνη..!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου