Αποφασισμένη για την εφαρμογή της πολιτικής επιστράτευσης των ιδιοκτητών Φορτηγών Δημόσιας Χρήσης δηλώνει η κυβέρνηση.
Όπως ανακοινώθηκε μετά τη συνεδρίαση της αρμόδιας διυπουργικής Επιτροπής η άρνηση των ιδιοκτητών ΦΔΧ να συμμορφωθούν στις αποφάσεις της Πολιτείας συνιστά βαριά προσβολή της έννομης τάξης, πλήττει το κοινωνικό σύνολο και αντιμετωπίζεται άμεσα με τα ακόλουθα μέτρα:
1. Τα βυτιοφόρα Ιδιωτικής Χρήσης εντάσσονται στο σχέδιο κάλυψης των δημοσίων αναγκών σε συνεργασία με τις εταιρείες πετρελαιοειδών.
2. Οι Ένοπλες Δυνάμεις με τα δικά τους μέσα διασφαλίζουν ήδη -σύμφωνα με το υπάρχον σχέδιο- την τροφοδοσία σε καύσιμα κρίσιμων τομέων (αεροδρόμια, μονάδες της ΔΕΗ, Νοσοκομεία, κ.ο.κ).
Αρματαγωγά του Πολεμικού Ναυτικού θα συμβάλλουν, εφ’ όσον χρειαστεί, στην κάλυψη των αναγκών των νησιών μεταφέροντας βυτιοφόρα.
3. Τα στοιχεία όλων των παραβατών διαβιβάζονται στους αρμόδιους εισαγγελείς για την άσκηση ποινικής δίωξης.
4. Οι προβλεπόμενες στη νομοθεσία διοικητικές κυρώσεις που φθάνουν μέχρι την αφαίρεση αδειών, θα εφαρμοσθούν αμέσως σε βάρος των παραβατών.
Δεν κάνουν πίσω οι απεργοί
Νωρίτερα, οι ιδιοκτήτες Φορτηγών Δημόσιας Χρήσης αποφάσισαν τη συνέχιση των απεργιακών κινητοποιήσεών τους, μετά την πολύωρη γενική συνέλευση των ομοσπονδιών τους. Η σχετική απόφαση ελήφθη δια βοής και όχι με μυστική ψηφοφορία που προβλέπει το καταστατικό.
«Όλος αυτός ο κόσμος που βλέπετε γύρω σας δίνει ό,τι έχει και δεν έχει για να μην χάσει αυτό που λέγεται περιουσιακό του στοιχείο», δήλωσε ο Γιώργος Τζωρτζάτος, πρόεδρος των Συνδικάτων Χερσαίων Μεταφορών, μετά την ολοκλήρωση της γενικής συνέλευσης.
«Δεν ήρθαμε να κάνουμε μνημόσυνο στις άδειές μας αλλά να πανηγυρίσουμε όπως οι πρόγονοί μας όταν πήγαιναν σε μάχη», επεσήμανε σε άλλο σημείο των δηλώσεών του ο κ. Τζωρτζάτος, ενώ ευχαρίστησε όσες κοινωνικές ομάδες συμπαραστέκονται στον κλάδο.
Το απόγευμα οδηγοί και ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων Δημόσιας Χρήσης πραγματοποίησαν πορεία προς τη Βουλή, διαμαρτυρόμενοι για το προωθούμενο νομοσχέδιο για την απελευθέρωση των οδικών εμπορευματικών μεταφορών.
Μικρής έκτασης επεισόδια μεταξύ απεργών και ΜΑΤ σημειώθηκαν το απόγευμα στα διυλιστήρια Καλοχωρίου, στη Θεσσαλονίκη, όταν οι πρώτοι προσπάθησαν να αποτρέψουν την είσοδο βυτιοφόρου στα διυλιστήρια, για να παραλάβει καύσιμα.
ΚΚΕ: Επικίνδυνη και απαράδεκτη απόφαση
Το ΚΚΕ με ανακοίνωσή του «καταγγέλλει την απόφαση της κυβέρνησης να χρησιμοποιήσει δυνάμεις του στρατού ως απεργοσπαστικό μηχανισμό». Χαρακτηρίζει την απόφαση «επικίνδυνη και απαράδεκτη. Δείχνει ότι η ηγεσία του ΠΑΣΟΚ ενεργοποιεί όλο το αντιλαϊκό νομικό οπλοστάσιο που έχει συγκεντρώσει η αστική τάξη, με σκοπό να τσακίσει κάθε δράση που στρέφεται εναντίον της βάρβαρης πολιτικής της».
«Την ευθύνη δεν την έχουν οι απεργοί», συνεχίζει το ΚΚΕ, «αλλά η κυβερνητική πολιτική που ενισχύει τη συγκέντρωση υπέρ των μονοπωλιακών ομίλων και σε βάρος κυρίως των πιο μικρών ιδιοκτητών. Επιβεβαιώνεται ότι μπροστά σε αυτό τον οδοστρωτήρα δεν απομένει άλλος δρόμος από την ανατροπή της αντιλαϊκής πολιτικής».
Κραυγή απόγνωσης από τους βενζινοπώλες
«Η αδυναμία συνεννόησης μεταξύ κυβέρνησης και απεργών μεταφορέων αλλά και η αποτυχημένη μέχρι στιγμής εφαρμογή του σχεδίου επίταξης έχει δημιουργήσει τεράστια προβλήματα στην οικονομία, την κοινωνία, την αγορά, την τουριστική βιομηχανία και, κυρίως, στα πρατήρια υγρών καυσίμων».
Τα παραπάνω τονίζει σε ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ομοσπονδία Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων (ΠΟΠΕΚ) προσθέτοντας πως «η αδυναμία εφοδιασμού των πρατηρίων με καύσιμα, δηλαδή το υποχρεωτικό κλείσιμο των επιχειρήσεών μας μπορεί να οδηγήσει σε οριστικό λουκέτο εκατοντάδες πρατήρια που ήδη επιβίωναν με δυσκολία και ανέμεναν, ιδίως στην περιφέρεια, την τουριστική κίνηση για να καλύψουν τις τρέχουσες ανάγκες. Η συνεχιζόμενη ομηρία των βενζινοπωλών, των καταναλωτών και ολόκληρης της κοινωνίας δεν μπορεί να συνεχιστεί».
Η ΠΟΠΕΚ καλεί και τις δύο πλευρές να δώσουν άμεσα λύση, καθώς, όπως επισημαίνει, δεν υπάρχει άλλο περιθώριο καθυστερήσεων.
Γ. Σγουρός: Σε χρόνο ρεκόρ η ολοκλήρωση της διαδικασίας επίταξης
Όσοι μιλούν για καθυστέρηση είναι εκτός τόπου και χρόνου, δήλωσε ο Νομάρχης Αθηνών Γιάννης Σγουρός αναφερόμενος στη διαδικασία της επίταξης.
Όπως εξήγησε ο κ. Σγουρός, 60 συνολικά υπάλληλοι εργάστηκαν από το βράδυ της Τετάρτης μέχρι σήμερα και συνέταξαν 28.431 δελτία επίταξης.
«Αυτό δείχνει ότι έγιναν όλα σε χρόνο ρεκόρ. Και παρά τις δυσκολίες, θα είχαμε ολοκληρώσει νωρίτερα τη διαδικασία εάν το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων μας είχε δώσει τα συμπληρωματικά στοιχεία που εμείς δεν έχουμε, ώστε να συνταχθούν σωστά τα Δελτία Επίταξης. Με τους λιγοστούς υπαλλήλους η Νομαρχία Αθηνών κατόρθωσε σε μια ημέρα να ολοκληρώσει τη διαδικασία», υπογράμμισε ο Νομάρχης Αθηνών.
naftemporiki
1 σχόλιο:
Οι ανθρωποι ειναι εγκληματιες ειτε εκ προθεσεως ειτε απο βλακεια.Ανοιξαν το θεμα των φορτηγατζηδων στην αιχμη της τουριστικης περιοδου και εν μεσω οικονομικης κρισης γνωριζοντας φυσικα οτι θα υπαρξουν αντιδρασεις.Δημιουργησαν την κριση και στη συνεχεια παρουσιαζουν μια χωρα σε εμπολεμη κατασταση για να δικαιολογησουν την επιταξη και την επιθεση στα απεργιακα και εργασιακα δικαιωματα. Πραγματικοι φασιστες και οπαδοι του ο σκοπος αγιαζει τα μεσα. Και μην εχοντας πλεον κανενα κοινωνικο ερεισμα χρυσοπληρωνουν τους καναλαρχες των ΜΜΕ με το ξεπουλημα της δημοσιας περιουσιας ελπιζοντας στη φθηνη προπαγανδα των γκεμπελισκων της δημοσιογραφιας.Μολις χθες καταργησαν την εισφορα απο το 20% των διαφημιστικων εσοδων των καναλιων προς το Δημοσιο που οι ιδιοι ειχαν ψηφισει. Το οργιο της διαπλοκης σε ολο του το μεγαλειο..
Δημοσίευση σχολίου