Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2010

Απεργούν την Παρασκευή οι ιδιοκτήτες των Ταξί













Ακινητοποιούνται την Παρασκευή τα ταξί λόγω της 24ωρης απεργίας που έχουν κηρύξει οι ιδιοκτήτες, αντιδρώντας στα φορολογικά μέτρα της κυβέρνησης...

Οι ιδιοκτήτες αντιδρούν στην αλλαγή του τρόπου φορολόγησής τους, που τους επιβάλλει να κόβουν αποδείξεις και να τηρούν βιβλία εσόδων - εξόδων, όπως προβλέπεται πλέον για όλους τους ελεύθερους επαγγελματίες.

troktiko

Δεν υπάρχουν σχόλια: