Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2010

Από σφαίρες αστυνομικού ο θάνατος του 25χρονου!!



Από σφαίρες αστυνομικού έχασε τη ζωή του ο 25χρονος Βορειοηπειρώτης στη συμπλοκή με Αλβανούς κακοποιούς, προχθές, στο Βύρωνα. Αυτό έδειξε η βαλλιστική εξέταση στις βολίδες που βρέθηκαν στο σώμα του άτυχου νέου. Συγκεκριμένα, και οι τέσσερις βολίδες που προκάλεσαν τα τυφλά τραύματα ήταν από υπηρεσιακό όπλο αστυνομικού.

Η ανακοίνωση:
«Από τη βαλλιστική εξέταση, που διενεργήθηκε από τη Διεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών στις τέσσερις βολίδες, που ανευρέθησαν στη σορό του ομογενούς, ο οποίος τραυματίστηκε θανάσιμα την 16-02-2010 στην περιοχή του Βύρωνα, κατά τη σύλληψη δύο επικίνδυνων κακοποιών, προέκυψε ότι εβλήθηκαν από υπηρεσιακό όπλο αστυνομικού. Η σχετική έκθεση θα ενσωματωθεί στο προανακριτικό υλικό».

Δεν υπάρχουν σχόλια: