Απίστευτα πράγματα συμβαίνουν στη Θεσσαλονίκη με τα έργα που όλο γίνονται και όλο μένουν στη μέση. Μετά την περίφημη υποθαλάσσια η οποία μεταφέρθηκε στις ελληνικές καλένδες και ο εργολάβος (Μπόμπολας) ζητά αποζημιώσεις, σειρά παίρνει το μετρό Θεσσαλονίκης.
Μια επιστολή βόμβα που έστειλε στον Δ. Ρέππα και τον Γ. Μαγκριώτη η κοινοπραξία που το κατασκευάζει, αναμένεται να προκαλέσει σεισμό. Η ΑΕΓΕΚ και τέσσερις ιταλικές εταιρείες επισημαίνουν ότι μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου θα απολύσουν το 80% του προσωπικού και θα αναστείλουν τις εργασίες διότι υπάρχουν εξαιρετικά προβλήματα που καθιστούν αδύνατη τη συνέχιση του έργου.
Όπως αναφέρουν, έχει κατασκευαστεί το 12% του έργου ενώ έχει περάσει το 50% του χρόνου που πρέπει να γίνει αυτό. Έλλειψη απαλλοτριώσεων, αρχαιολογικά ευρήματα, μη έγκριση απαιτούμενων μελετών κ.λπ. έχουν μπλοκάρει το μετρό.
Η ΑΕΓΕΚ του επιχειρηματία Μαρούλη (κάποιοι δεν αποκλείουν να βρίσκεται πίσω απ’ αυτόν και ο Μπόμπολας) ζητά περί τα 113 εκατ. ευρώ για να συνεχιστεί το έργο και να μη μείνουν να χάσκουν οι τρύπες του Μετροπόντικα.
Πολύ φοβούμαστε ότι το ναυάγιο είναι προ των πυλών. Άντε να βρει ο Ρέππας 113 εκατ. ευρώ σ’ αυτή τη χρονική συγκυρία. Αλλιώς πάμε για άλλες μεγάλες αποζημιώσεις.
Εκτός αν όλα αυτά γίνονται για να το αναλάβει κανένας άλλος μεγάλος κατασκευαστής και να βγάλει τη χασούρα από άλλα έργα…
antinews
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου