Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2009

"Κινητήρας από... πλαστικό!!"



Όταν λέμε πλαστικο, φανταστείτε ότι για το μπλοκ των κυλίνδρων,τις «φούστες» των πιστονιών,τις μπιέλες και στο μεγαλύτερο μέρος του κάρτερ, έχουν χρησιμοποιηθεί διαφορετικά είδη πολυμερών πλαστικών, μειώνοντας σημαντικά το βάρος.

Για να πάρετε μια ιδέα του πόσο μειώνεται το βάρος, ένας συμβατικός κινητήρας από Ford Pinto ζυγίζει 188,6 κιλά, ενώ με τα μηχανολογικά εξαρτήματα από πολυμερές πλαστικό, πέφτει στα 69,9 κιλά! Και σε ότι αφορά στην αξιοπιστία, τον εν λόγω κινητήρα τον έχουν φτάσει στους 300 ίππους χωρίς κανένα πρόβλημα.Σύμφωνα μάλιστα με τα λεγόμενα του Matti Holtzberg, πρόεδρου και αρχιμηχανικού της Polimotor, η συμμετοχή του σε αγώνες αυτοκινήτου με πλαστικούς κινητήρες δεν είχε δημιουργήσει ποτέ πρόβλημα αξιοπιστίας.

Παρ΄ όλο που η εταιρεία προσανατολίζεται κυρίως σε κινητήρες αυτοκινήτων, το όφελος από την εφαρμογή αυτής της τεχνολογίας στις μοτοσικλέτες θα ήταν τεράστιο!Και αυτό γιατί ο κινητήρας μια μοτοσικλέτας είναι με διαφορά το βαρύτερο δομικό στοιχείο της, ενώ ακόμα και στη σημερινή εποχή των υπερ-ελαφρών αλουμινένιων κραμάτων, ένα μοτέρ από πολυμερές θα μπορούσε να είναι μέχρι και κατά 30% ελαφρύτερο!

alldaynews

Δεν υπάρχουν σχόλια: