Τετάρτη 27 Μαΐου 2009

Ποιος με μούτζωσε; (dr.Seeng)



Ο νόμος του Μέρφι σε πλήρη εφαρμογή… Εκτός από ένα σοβαρούτσικο πρόβλημα υγείας που με ταλαιπωρούσε από την Κυριακή, με ξέσκισε και μια αλλεργία στο δέρμα. Μετά μαθαίνω πως εξαφανίστηκε το ιατρείο. Έφαγε και ο ΠΑΟΚ την τεσσάρα και για κερασάκι στην τούρτα, μαθαίνω πως ο μπουγατσάς της γειτονιάς μου έφυγε για διακοπές! Πόσα να αντέξω ο Χριστιανός;

Με το blog δεν κατάλαβα τι έγινε… Μπορεί η Google να μη με χωνεύει και να μη λέει να βγάλει την επισήμανση, πάντως θα μου είχε στείλει κάποια προειδοποίηση αν σκόπευε να διαγράψει το ιστολόγιο. Τους έστειλα email, αλλά σιγά μην λάβω απάντηση… Ευτυχώς ανακάλυψα μια νέα πατέντα του Blogger που λέγεται «Αναίρεση διαγραφής» και ήρθε η καρδιά μου στη θέση της…

Καλού-κακού άλλαξα και τον κωδικό στο λογαριασμό μου, όπως και αυτόν που έχω στο MSN. Εκεί είναι γνωστή η τακτική των hackers. Μου ήρθε link από άτομο της λίστας των φίλων μου στο MSN Messenger, έκανα κλικ και…την «πάτησα». Έκανα την ανοησία να δώσω το password. Μπορεί αυτό να μην είναι συμπτωματικό…

Τέλος καλό, όλα καλά. Έχω ξεκαθαρίσει πως δεν πρόκειται να σταματήσω το blogging. Να λύσω και μια μικρή παρεξήγηση: Το αγαπημένο Taxalia δημοσίευσε μια εξομολόγησή μου, στην οποία είχα θέσει κάποιους προβληματισμούς μου και είχε ωριμάσει στο μυαλό μου η ιδέα να κλείσω το blog. Το κείμενο αυτό γράφτηκε όμως πριν μερικούς μήνες.

Επειδή σας έχω κουράσει με «απειλές» για κλείσιμο, μελό καταστάσεις κτλ. σας ζητώ συγγνώμη γι’αυτό το περιστατικό. Και ένα ειλικρινές και μεγάλο ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας. Ο γιατρός θα επανέλθει με νέες μαλ… νέες δημιουργίες. Φιλιά σε όλους!

Δεν υπάρχουν σχόλια: