Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

Tέλος για τηλεόραση και εφημερίδες - Ώρα για Facebook, Blogs και Youtube


Το είχαμε καταλάβει στην πράξη ότι το Facebook είναι πλέον μέρος της καθημερινότητάς μας... αλλά ήρθε και έρευνα να μας το αποδείξει.

Σε αναφορά του L2 Think Tank για τη γενιά Y (με μέσο όρο ηλικίας τα 27 χρόνια), παρατηρήθηκε ότι χρησιμοποιείται διπλάσια το Facebook καθημερινά από την τηλεόραση και όλα τα παραδοσιακά μέσα....



Σε ποσοστό 81% απάντησαν κάτι τέτοιο όσοι ρωτήθηκαν, ενώ δε δίστασαν να δηλώσουν ότι εμπιστεύονται καθημερινά blogs και εφημερίδες σε μοιρασμένο βαθμό.

Ακόμα:

- Το 42% βλέπει τηλεόραση online, ενώ το 27% παρακολουθεί και ταινίες online.

- Το 50% επηρεάζεται από το Facebook και τα blogs για το σχηματισμό γνώμης.

- Το 56% βλέπει καθημερινά βίντεο στο Youtube

Συμπέρασμα: Ο υπολογιστής και το Ίντερνετ είναι για τα καλά στη ζωή μας και εννοείται και πιστεύουμε οι περισσότεροι ότι μπορεί να αντικαταστήσει τα παραδοσιακά μέσα. Με μεγάλη άνεση!!

1 σχόλιο:

yannidakis είπε...

αυτα τα ποσοστα δεν ειναι τελικα, ειναι ανερχομενα. Σε λιγο καιρο αν δεν αλλαξει κατι, θα ειναι ακομα μγεγαλυτερα τα ποσοστα υπερ των υπηρεσιων του διαδικτυου :[